LowBalls Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 hei, jeg vet at emne er tatt opp, jeg har prøvd og søke men det er så ufatlig mange sider. orker ikke leter gjennom alle de sidene. så vis noen kunne gi meg en link hadde det vært fint
MrLee Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Hvis du spesifiserer nøyaktig HVA du vil frem til, så får du sikkert mye mer, og mer vettunge svar... skal du stryre winamp fra msn meldingsvindu? Skal du spamme folk med info om hva du hører på i meldinger? skal du ha det vist på siden av nicket ditt i kontaktlista? skal du ha dynamisk skin som dunker i takt med lyden i winamp?
The_Darkness Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 hvis du vil at "se hva jeg hører på" skal virke med Winamp så er Dette plug-in'n for deg.
LowBalls Skrevet 22. september 2005 Forfatter Skrevet 22. september 2005 (endret) jeg vil bruke winamp som msn bruker wpm, så man kan se hva jeg hører på. fint vis noen tar seg tid til å si hva jeg skal gjøre etter jeg har lasta det ned, for at det skal fungerer gjerne også den dynamiske skine også. trenger dere mere info nå? EDIT: litt seint med dette.... svaret kom vist Endret 22. september 2005 av alex91
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå