daniel_984 Skrevet 28. februar 2006 Skrevet 28. februar 2006 (endret) Ok jeg kan si såpass at jeg har sittet å spilt noen timer nå. Og spillet er helt utrolig, skal garantert kjøpe dette. Bare det å "spare" nok poeng og finne ringen (i skirmish) for å bygge Sauron selv var helt sykt.. Helt vilt egentlig. Bare med Sauron og en Balrogh alene kan du utslette hele fiendens base egentlig (på easy hvertfall). Grafikken er helt superb (er faktisk self-shadowing selv om figurene er så små som de er). Lyden er et kapittel for seg selv, men for å si det enkelt varierte stemmer, nyyyyyyyydelig musikk og livlig bakgrunn er noe av det man møter. Gameplayet er i og for seg veldig bra mtp taktiske elementer fra TW:Rome +ikke minst bygge hvor du vil (noe som for meg hvertfall var et såpass stort irritasjonsmoment at jeg dreit i å spille 1'ern). Ahhh, også var det vanneffektene, helt utrolig. Som en liten miniversjon av FarCry nesten.. Man kan se gjennom vannet til bunnen på grunne steder, sammen med nydelige refleksjoner gjør opplevelsen mye bedre enn AOE3. Gir spillet 9/10 fordi det virker som det er veldig krevende av en eller annen grunn å vri kamera og slikt. Blir også litt hakkete da det skjer mye, noe som ikke er så altfor rart med tanke på det avanserte partikkelsystemet de er nødt å ha her.. Utrolig bra spill som garantert lover 100'vis av spilltimer for meg hvertfall.. Edit: Og igjen, vis moderator ikke har noe imot det, kan jeg sikkert legge ut noen bilder etterhvert.. Endret 28. februar 2006 av daniel_984
Avean Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Venter fortsatt på spillet i posten. Regner med det kommer idag tidlig. Gleder meg til å lage meg min egen helt Skal startes guild og alt i dette spillet ihvertfall
daniel_984 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Vel, jeg har fått tak i en leak. Spillet i seg selv blir ikke gitt ut før 2.Mars tror jeg. Som jeg skrev i posten over, man ser at spillet krever sitt når man prøver å vri kamera eller når det skjer mye faenskap på slagmarken. Men ellers går det veldig greit for mitt system. Kan for så vidt nevne at jeg spiller ikke med alt på high, men hva spillet anbefalte, og i oppløsningen 1024x768..
Goscinny Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 Jeg skrev specs på forrige side. Hvordan HW har du, Daniel_984? Kunne vært interessant å sammenlikne med min for å se om jeg har sjans til å spille det. Ifølge specsa skal det akkuratt gå, men jeg har mine tvil.
figure_02 Skrevet 1. mars 2006 Forfatter Skrevet 1. mars 2006 kjører på 1284x1024 med alt på ultra high, med 64 3200+ CPU, 1024 mb RAM og Radeon 9200 kort. Beviser vel at skjermkortet ikke er såå viktig i strategi spill
Goscinny Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 JEg har 1,6 prosessor, 64 mb skjermkort (GeForce, sådan), 512 ram, nok av HDD-plass. Noen som har et lite håp om at iallefall demoen vil virke?
daniel_984 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 (endret) JEg har 1,6 prosessor, 64 mb skjermkort (GeForce, sådan), 512 ram, nok av HDD-plass. Noen som har et lite håp om at iallefall demoen vil virke? 5683557[/snapback] Eneste svaret er vel å prøve... :-\ Kriteriet er vel at det må være Pixel Shader 1.1 eller bedre, er det ikke? For spec se sig: Edit: Videre fikk jeg jo forhåpninger om greie fps til og med på Ultra-high i 1280x1024.. Må prøve Endret 1. mars 2006 av daniel_984
Goscinny Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 JEg har 1,6 prosessor, 64 mb skjermkort (GeForce, sådan), 512 ram, nok av HDD-plass. Noen som har et lite håp om at iallefall demoen vil virke? 5683557[/snapback] Eneste svaret er vel å prøve... :-\ Kriteriet er vel at det må være Pixel Shader 1.1 eller bedre, er det ikke? For spec se sig: Edit: Videre fikk jeg jo forhåpninger om greie fps til og med på Ultra-high i 1280x1024.. Må prøve 5683720[/snapback] Hva er Pixel Shader 1.1? Programvare, eller noe skjermkortet må ha støtte for?
Goscinny Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 (endret) Noe skjermkortet må støtte... 5684602[/snapback] Når jeg skal starte et nytt spill, og spillet akkuratt er ferdig med å loade, legges spillet ned, og meldingen "Det har oppstått et problem med game.dat og det må lukkes", i en popupboks fra XP. Kan det ha noe med en heller laber HW å gjøre? Endret 2. mars 2006 av Goscinny
daniel_984 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 (endret) Jaja, bare poster bilder jeg. Er jo kommet anmeldelse og greier uansett. Endret 1. mars 2006 av daniel_984
daniel_984 Skrevet 1. mars 2006 Skrevet 1. mars 2006 (endret) Ville gjerne gi kommentar på denne spesielt, da du ser veldig godt at det er self-shadow, noe som er veldig nytt for meg i hverdagslige "ikke-hypa-til-helvete" spill.. Veldig deilig snadder for mine såre øyne hvertfall. Se inne i de røde avmerkede områdene for hvor man kan se de spesielt godt. Var litt vanskelig å fange det ettersom det alltid er noe som rister "akkurat idet man skal ta bilde".. Så det er ikke allverdens.. Endret 1. mars 2006 av daniel_984
daniel_984 Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Det eneste som faktisk irriterer rompa av meg er at man ikke kan bygge murer med Mordors styrker. Man kan heller ikke sette folk oppå murene og derfor blir de litt unyttige egentlig.
Bruun Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Flott spill, men har like mange bugs som Boiling Point... Kommer meg 5 min inn i begge opplæringsdelene før (i nybegynner) soldatene nekter å gjøre annet enn å følge andrepsordre, og (i i avansert) jeg ikke får båten jeg bygde opp og fylte med menn til å bevege seg. Når jeg da går over til skirmish og spiller i ca 5 minutter, eksploderer alle bygningene mine og jeg taper... Har patch 1.1.
Blue--Sky Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Får sikkert mitt eksemplar i posten i morra Dette spillet krever hvertfall mye minne, når jeg kjørte alt på maks i 1600*1200 i demoen, brukte systemet mitt opp mot 1,7GB minne...
daniel_984 Skrevet 2. mars 2006 Skrevet 2. mars 2006 Flott spill, men har like mange bugs som Boiling Point... Kommer meg 5 min inn i begge opplæringsdelene før (i nybegynner) soldatene nekter å gjøre annet enn å følge andrepsordre, og (i i avansert) jeg ikke får båten jeg bygde opp og fylte med menn til å bevege seg. Når jeg da går over til skirmish og spiller i ca 5 minutter, eksploderer alle bygningene mine og jeg taper... Har patch 1.1. 5689083[/snapback] Du får kjøpe spillet før du oppdaterer da vet Er visstnok en "vanlig" sperre for EA-spillene C&C:G/ZH, og virker jo sannsynlig at de bruker samme her.. Eller du kan vente til en ny og bedre crack kommer ut..
figure_02 Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Skrevet 2. mars 2006 Fine bilder det daniel, fra multiplayer? staret akk på good campaign, er på blue mountains nå, rakk ikke spille så lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå