Gå til innhold

Solgte lvl2 bukser for 1g!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg solgte akkurat Gnarlpine Leggings til en fyr, annonserte med 30s, og han tilbydde meg 1g, sa selvfølgelig ja og sendte det C.O.D. til main' hans..

Har skaffet 2 slike på kort tid, og lurer på om det er noe spessielt med de untatt at det er en rare beast som dropper.. Er de til noe spesielt i senere lvl?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg solgte akkurat Gnarlpine Leggings til en fyr, annonserte med 30s, og han tilbydde meg 1g, sa selvfølgelig ja og sendte det C.O.D. til main' hans..

Har skaffet 2 slike på kort tid, og lurer på om det er noe spessielt med de untatt at det er en rare beast som dropper..  Er de til noe spesielt i senere lvl?

Hei! Litt flau over å spørre, men C.O.D. er det sånn som atte man sender et item i mail og mottaker løser den kun ut på en bestemt "pris". På en måte som postoppkrav.

Skrevet

Har skaffet 2 slike på kort tid, og lurer på om det er noe spessielt med de untatt at det er en rare beast som dropper..  Er de til noe spesielt i senere lvl?

Hei! Litt flau over å spørre, men C.O.D. er det sånn som atte man sender et item i mail og mottaker løser den kun ut på en bestemt "pris". På en måte som postoppkrav.

Korrekt.

Skrevet

ja hehe....jeg husker jeg gav en noob 1 gull for et stykke brød jeg trengte der og da..i Goldshire. Mest pga at jeg ville spille storkar og hadde mye gull, men også fordi jeg tenkte at det må være utrolig kult med 1 g når man er lvl 3 :thumbup:

Jeg var da lvl 40 og var i Goldshire for å briefe med hesten min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...