Gå til innhold

highend 5 manns party instaces! hvilken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Jeg og vennegjengen er med i et veldi bra guild, som gjør MC osv. Vi er snart (kanskje 1 mnd, vet ikke helt) level 60 vi også. Men vi vil trenge items osv til disse runsene. Hvilken highlevel instances for 5 folk er bra for bedre skills, og bedre items?

takker for svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Start på Dire Maul east på rundt 55-56, også tar dere North og West når dere nærmer dere 60. Tribute runs i DM north er ganske lett, mens DM west er den vanskeligste instancen der. Nå vet jeg ikke hvilken level dere er, men BRD kan dere begynne på rundt level 54, selv om dere kansje ikke klarer hele. Det er mye fire-resist gear som dropper i BRD, samt attunement quest til MC, og dere trenger burning essence fra dark coffer til fire-resist libram ;)

Endret av likferd
Skrevet

scholo og strat er nerfet nord og ned og skal være veldig greit å kjøre fem man, kan nesten ikke vurdere det pga gearet mitt ;)

Skrevet
tror det kan bli litt lite dps med 2x hunter. Men burde gå bra hvis magen er med :)

For å si det sånn, jeg har gjort DM-east med en <60 druid som damage dealer.

Den gruppa der har stort sett alt du trenger til en instance:

-tank

-healer

-wipe-protection

-ekstra healing

-ekstra tanking

Mangler på crowd control, men i east er det vel stort sett bare warlocker som kan hjelpe på slikt. Er tettpakka med elementals og demoner der.

Skrevet
Holy trinity: Warrior, Mage and Priest. Bortsett fra dette burde dere ha en Warlock eller Shaman for wipe protection og siste classen er det samme

Paladin med DI er ikke whipeprotection?

Skrevet
Holy trinity: Warrior, Mage and Priest. Bortsett fra dette burde dere ha en Warlock eller Shaman for wipe protection og siste classen er det samme

jo, men på horde siden ville det fungert ganske dårlig.

Skrevet

Nei for de bruker den aldri :p

Skrevet

Om jeg har forstått den rett så kreves det vel at paladinen følger med og har bra timing, gjerne litt flaks også. Og den er vel ikke helt 100% sikker heller for den saks skyld?

Shaman/warlock kan redde deg selv i pickup.

Skrevet
tror det kan bli litt lite dps med 2x hunter. Men burde gå bra hvis magen er med :)

-tank

-healer

-wipe-protection

-ekstra healing

-ekstra tanking

Mangler på crowd control, men i east er det vel stort sett bare warlocker som kan hjelpe på slikt. Er tettpakka med elementals og demoner der.

snakker ikke om at det ikke går her, men det kan gå så utrolig mye fortere. Man vil jo nesten aldri dø på grunn av dps mangel, men ting tar tid. Healere kan ho gå tom for mana etc.

Men at du klarer det er det ikke noe tvil om, har du healer og warrior, kan man jo strengt tatt nesten dra med seg hva som helst.

Skrevet

-tank

-healer

-wipe-protection

-ekstra healing

-ekstra tanking

snakker ikke om at det ikke går her, men det kan gå så utrolig mye fortere. Man vil jo nesten aldri dø på grunn av dps mangel, men ting tar tid. Healere kan ho gå tom for mana etc.

Men at du klarer det er det ikke noe tvil om, har du healer og warrior, kan man jo strengt tatt nesten dra med seg hva som helst.

Ja, men jeg mener fortsatt at den gruppa der, med 2xhunter og en shaman i tillegg til tank/healer er så nært du kommer optimalt, største problemet er vel at det blir krangling om mail-drops.

Både shamanen og hunterene tåler en støyt og om warrior gjør jobben sin så burde det gå rimelig greit. Et problem er jo da crowd control, en warlock hadde VIRKELIG komt til sin rett i DM-east.

Skrevet

Litt lite? :p

Gjør minst like mye dps som en mage ;)

Skrevet

Litt lite? :p

Gjør minst like mye dps som en mage ;)

Men ikke betydelig AOE-skade, som er grunnen til å ha med magikere.

Skrevet

Huntere gjør ikke like mye som mages.. men ganske bra selvom...

DPS "kongene" er rogue og mage uten tvil. Men huntere gjør det ganske bra på dmg de og :)

Anyways dere kan gjøre BRD 5 manns ( litt stress) og DM east ( som er relativt lett) Når alle er 58 kan dere prøve Strat/Scholo

Skrevet

En warrior med nice epics ( spinal reaper eller untamed) og diverse crit % epics og noen mights gjør kraftig med skade... det er jeg klar over. Men skal ta og bruke DMG metre i andre enn MC runs ( for der tanker jeg :p )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...