Gå til innhold

One Piece Anime - Spoileradvarsel!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var fet ja! Har ikke lest mangaen, og hadde helt glemt han mystiske mannen på Loguetown... Hele dritten med mellomnavnet D er det jeg er mest spent på hva betyr. Han Saul-kjempen het noe med D, han Blackbeard-fyren het noe med D, og ikke minst Gol D Roger. Er et eller annet spesielt med den slekta der!

Skrevet

315 var visst ikke like fantastisk som de to siste, i og med at det egentlig ikke skjedde noe særlig. Ganske gøy likevel, da.

Gleder meg til neste episode!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Shanks-action=D
Skrevet

Okei, nå skal jeg poste den beste scenen av alle scenene i alle episodene. Dette er fra episode 309:

aI9eOA-mzZg
Skrevet (endret)
ja er en veldig bra scene det der, men ikke en av de tårevåte scenene som har vært utgjennom serien..

Ja, en av de beste sloss-scenene synes jeg. Men når det kommer til tåre-scener finnes det også mange brae. Sånn som historien til Tony Tony Chopper. Og nå i de siste episodene når ...

[spoiler warning]

Båten Going Marry ble brennt
[/spoiler warning]

Anyway, her er et par gifer jeg har laget. Den som er 120x120 pixler med ramme er en avatar jeg bruker på et annet forum.

luffy2.gifluffy-2.gif

Endret av Newt32
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Nå har jeg tatt igjen serien. Begynte å se animeen fra der Drum Arc sluttet, fordi jeg ikke greide å holde følge med den Norske mangaen.(gikk glipp av flere bøker) Det er litt synd å ikke kunne se så mye man bare vil lenger, men sånn er det. Siste arcen har vært overveldende spennende! IMBA!^^ bare synd med noen fillere midt inni som jeg bare ikke orket å se. (med japansk by og sånt)

Kommer til å fortsette med å se denne ja, bra hvor langt den har kommet.:)

Gleder meg til å se det nye skipet.
Endret av NorskeLink
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Dette er tråden for anime, så du bør nok fjerne alt stoffet fra mangaen som bare spolerer for de fleste her. :ermm:

(Chapter = kapittel)

Skrevet
Noen som har peil på når fillerene slutter? er det 320?

Trenger å vite det, for fillerene har nådd et nytt lavmål.

9161388[/snapback]

Ja, det er 320 :)kilde - her kan dere se hvilken episoder som er filler :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...