Gå til innhold

Forslag til spill ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ikke noen andre lure topicer å poste på :p

Etter å ha lest en del omtaler av spill her har jeg funne ut at jeg må finne meg et nytt spill å spille på..

Spiller litt cs også har jeg spilt en god del Diablo 2 lod på battle.net..

Det jeg er ute etter er spill i samme kategori som diablo 2 lod, har spilt meg lei på d2lod og demmes sammensetting av spillet/charsa, så lurer på om det er andre spill i samme kategori som er verd å prøve?

Takker så meget for alle svar:) positive OG negative:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Det jeg er ute etter er spill i samme kategori som diablo 2 lod, har spilt meg lei på d2lod og demmes sammensetting av spillet/charsa, så lurer på om det er andre spill i samme kategori som er verd å prøve?

Da holder du deg langt unna Age of Empires 3 i allefall (les posten før dere anbefaler spill som er totalt forksjelllig fra det ønsket trådstarter har!)

Dungeon Siege 2 kan trygt anbefales, les gamer.no sin omtale.

Ellers så har du også et annet spill, som er veldig likt Diablo 2 og det er Sacred, Sacred har forøvrig kommet med en gratis pluss pakke som tilfører spillet nye gjenstander, områder og fiender. Som om ikke det er nok kommer også Sacred - Underworld snart, her får du også to nye typer du kan spille.

Les også gamer.no sin omtale av Sacred.

Skrevet

Ser bra ut dette :) litt enig at det er spill som sacred og Dungeon Siege 2 jeg leter etter :)

Syns Sacred så litt "tafattig" ut.. vet ikke helt? Hvordan funker ds2 ? Online muligheter? hadde bare tid til å skumlese omtalen :p sitter på jobb med 45 bærbare pcer som skal skrues sammen før fredagen:p hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...