madze Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Fant ikke noen andre lure topicer å poste på Etter å ha lest en del omtaler av spill her har jeg funne ut at jeg må finne meg et nytt spill å spille på.. Spiller litt cs også har jeg spilt en god del Diablo 2 lod på battle.net.. Det jeg er ute etter er spill i samme kategori som diablo 2 lod, har spilt meg lei på d2lod og demmes sammensetting av spillet/charsa, så lurer på om det er andre spill i samme kategori som er verd å prøve? Takker så meget for alle svar:) positive OG negative:)
Bertelsen Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 hmm, Dungeon Siege 2 skal være gansk ok i følge mine venner, har aldri spilt det før, men du kan jo lese Gamer sin omtale om spillet. Ellers kan du prøve Bloodrayne 2, har ikke så mye felles med Diablo 2, men det er utrolig bra!
Anders Voldsund Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Share the pain Skrevet 21/09/2005 : 13:32Age of empires 3? Støtta den fullt ut.
Desdichado Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Det jeg er ute etter er spill i samme kategori som diablo 2 lod, har spilt meg lei på d2lod og demmes sammensetting av spillet/charsa, så lurer på om det er andre spill i samme kategori som er verd å prøve? Da holder du deg langt unna Age of Empires 3 i allefall (les posten før dere anbefaler spill som er totalt forksjelllig fra det ønsket trådstarter har!) Dungeon Siege 2 kan trygt anbefales, les gamer.no sin omtale. Ellers så har du også et annet spill, som er veldig likt Diablo 2 og det er Sacred, Sacred har forøvrig kommet med en gratis pluss pakke som tilfører spillet nye gjenstander, områder og fiender. Som om ikke det er nok kommer også Sacred - Underworld snart, her får du også to nye typer du kan spille. Les også gamer.no sin omtale av Sacred.
madze Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Ser bra ut dette litt enig at det er spill som sacred og Dungeon Siege 2 jeg leter etter Syns Sacred så litt "tafattig" ut.. vet ikke helt? Hvordan funker ds2 ? Online muligheter? hadde bare tid til å skumlese omtalen sitter på jobb med 45 bærbare pcer som skal skrues sammen før fredagen:p hehe
marth Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 kan jeg få lov til å foreslå battlefield2?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå