Gå til innhold

Fokus på rollespill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kunne nevnt hundre og ørten andre MMORPG-er, men valgte å ta pioneerene innenfor bransjen. EverQuest var det første ordentlige onlinespillet i 3D. Ultima Online var så og si først ute med såpass god grafikk (hvis vi ser bort fra tekstbaserte MUDs). Anarchy ble nevnt delevis fordi det er norskt, og fordi det er det første massive onlinespillet i en sci-fi-setting. Asheron's Call kom ut etter EverQuest og er derfor ingen milepæl. Featuren ble skrevet før Asheron's Call 2 var ute, og egentlig særlig kjent for den saks skyld.

 

Asheron's Call 2 er ikke engang lansert i norden enda, og de har ingen planer om å gjøre det heller.

 

Det var ingen omtale av Bard's Tale. Det var en kort beskrivelse av serien. Og hva mener du utrykker uvitenhet?

 

Alle kan skrive om ingenting? Så dette var drøye 11 sider om ingenting? Hjertelig takk!

Lenke til kommentar

Evne til å lage mange ord? :shrug:

 

Hadde jeg gjort den featuren en side lenger, tror jeg jommen meg at jeg hadde havnet i Guiness. Og "allround" er det meningen den skal være. Jeg satt ut for å diskutere alle fasetter ved rollespill, og det føler jeg selv jeg har greid å gjøre. Poenget var ikke å skrive 3 sider om Bard's Tale.

 

Ikke si "ta det lungt" til meg, når du presterer å poste et slikt reply i begynnelsen. Skal du kritisere, får du stå opp for det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har nettopp spilt igjennom Arcanum etter utallige timer! :woot:

Dette er jo da bare ett fantastisk bra rolle spill!

 

Gleder meg til ny pc though, saa jeg kan teste ut Morrowind ogsaa.

Burde vel ogsaa nevne Divine Divinity som ogsaa er ganske bra :oops:

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Noen som vet anbefalt Hastighet på internett til Star Wars Galaxies er ? går det greit med 1mb ?

Fint hvis denne tråden dedikeres til rollespill-artikkelen. Hvis alle skal stille spørsmål rundt den tekniske biten til alle mulige rollespill her, blir det et salig rot. Foreslår at du starter en egen tråd i "hjelp"-kategorien.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...