Gå til innhold

Ny Star Wars boks?

e(XP)erience

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at Lucas & CO ønsker å lansere alle filmene, enhanced til det ytterste, i en vanvittig boks.

Skrevet
Jeg er rimelig sikker på at Lucas & CO ønsker å lansere alle filmene, enhanced til det ytterste, i en vanvittig boks.

håper den kommer, venter på den så skal jeg kjøpe den. tenkte å vente til den kom før jeg kjøpte noen av Star Wars filmene

Skrevet
Får da håpe det. Jeg har den dere boksen med de gamle og er da nesten 100% nødt til å komme en til med de nye.

Kommer sikkert til å bli noe lignedne som Alien Quadrilogy sin samleboks. ;)

Skrevet

Blir vel salg av SW 3 en stund først, så box med de tre nyeste og nylansering for boxen med de gamle, og så box med alle filmene, og til slutt enhanced/directors med alle (og kanskje enhanced/directors med de tre nyeste en gang imellom der)...

:!:

Skikkelig $$$ business det der..

Skrevet

Håper det kommer en boks med de gamle filmene, uten alt det nye CGI-eriet :(

Bare klårere bilde og lyd (enn VHS) hadde gjort susen..

Skrevet

Det er en sånn en jeg går og venter på. Gadd aldri kjøpe den boksen som er ute nå i påvente av en enda kulere boks med alle filmene og ekstramateriale så du sitter i det opp til øynene. :D

Skrevet
Jeg vil ha en 3-pack som står i stil til den forrgie!

Enig.

Også kan SF Norge gjerne være så omtenksomme at de gir ut epsiode 3 på VHs så noen kan få komplettert samlingen sin :hrm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...