Sniper_Eyes Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 For mange år siden lånte jeg et NES spill av en kompis, men kan ikke huske hva det heter, så håper noen her kan svare. Figuren man spiller er liten og går i natt lue (mener jeg å huske). I begynnelsen av spillet kan man gå både til høyre og venstre. Går man til venstre kommer man til noen fiender som likner på de Rolling stones-munnene hvis dere skjønner hva jeg mener. Bossene er store og de sikler. Hvis noen veit hva slags spill jeg snakker om, plis svar.
Gromle Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Little Nemo in Dreamland? *vill gjetting*
NorthThe_Great Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 (endret) Du kan jo skjekke om de selger spillet på qxl.no eller finn.no Endret 20. september 2005 av NorthThe_Great
Zeph Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Du kjem ikkje på meir frå spelet? Eit navn, bane, karakter?
tuxerator Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Little Nemo (bilde) var det første jeg også tenkte på også. Hadde vært litt enklere om du kunne prøve å husk eet par våpner fra spillet.
Sniper_Eyes Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 er ikke zelda heller. Jeg kan ikke huske så mye mere enn det jeg allerede har skrevet... Tror første bossen var under jorda... andre eller tredje bossen (kan ikke huske om det var en i mellom de to) var i et brett over jorda. bakken var laget av skyer. tror alle bossene var like, eneste forskellen var fargen og hvor vanskelige de var. det var ingen våpen eller noe sånt. kan ikke huske stort mere..
Sniper_Eyes Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Skrevet 19. oktober 2005 Nei, ikke som jeg kan huske...
Legion Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Solstice? http://www.flyingomelette.com/reviews/nes/solstice.html det er lettere å komme med forslag dersom du nevner litt om selve spillet. f.eks. er det plattformspill, 3D, type perspektiv osv.
tuxerator Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Solstice?http://www.flyingomelette.com/reviews/nes/solstice.html det er lettere å komme med forslag dersom du nevner litt om selve spillet. f.eks. er det plattformspill, 3D, type perspektiv osv. 5028912[/snapback] jeg tror jeg hadde en senere utgave til det spillet til snes :!:
tuxerator Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Kan det være Kid Icarus? 5028949[/snapback] bilde til spill som blir nevt hadde vært fint. tenkte på kid icarus, men kunne ikke huske å sett noe lue eller hjelm på han, men fant et bilde hvor han har hjelm noen som vet om det har kommet ut noen spill etter det til snes? Endret 19. oktober 2005 av tuxerator
Post_Mortem Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 hmmm.. kom det ut et kid icarus til snes da? trodde det bare var til nes jeg.
lceman™ Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 Kid Icarus Første spillet jeg hadde på NESen min. Fikk lyst til å slå på NESen og spille det nå.
tuxerator Skrevet 19. oktober 2005 Skrevet 19. oktober 2005 hmmm.. kom det ut et kid icarus til snes da? trodde det bare var til nes jeg. 5031143[/snapback] det er et bilde av nes jeg la ut, her er et av snes (eller BGA... er ikke sikker), har aldri prøvd det, vet ikke om det kom til europa heller...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå