Gå til innhold

Silithus - Et mystisk sted

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjer det noe spesielt i dette landet? Er det framlagt planer når man kan komme forbi den store, stygge porten?

Jeg har en superguide om WoW, men det står ingenting om Silithus i den... Var ikke landet åpnet fra dag én?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, fra WoWs hjemmeside i dag:

Silithus

Silithus is being fleshed out as a major quest hub with episodic storylines that extend into its depths and past its borders. The redesign of this zone includes high-en outdoor quest areas for both solo players and five-man groups, focusing on repeatable quests which players can complete to gain epic items as a casual alternative to raid dungeons.

Skrevet
Det skal komme en instance der (i patch 1.9) som heter Anh'Qiraj. Denne skal være over BWL. Noe mer info finnes ikke tror jeg. Håper de slipper noe på BlizzCon :thumbup:

Hjelpe meg. Jeg synes at BWL er mer enn vanskelig nok. Er dette en instance beregnet bare på folk med legendary gear? :w00t:

Skrevet

Noe info jeg fant:

Bordered by vast mountains and the Scarab Wall, the city-kingdom of Ahn'Quiraj can be found in the southern part of Silithus. It is common belief that the Gates of Ahn'Quiraj can only be opened by a player driven quest, the final part of which triggers a World Event. Once the gates are open, the spoils of the kingdom will be available for anyone on the server that can rise to the challenge.

From the Battleplan Vol. 2:

Ahn’Qiraj, which is subdivided into two different encounters, actually takes the small-raid concept a little further. The exterior area is a challenging 20-man raid dungeon, and the interior location presents the next top-tier 40-player raid experience after Blackwing Lair.

Beyond the doors of Ahn’Qiraj, Silithus is being fleshed out as a major quest hub with episodic storylines that extend into its depths and past its borders. Players have frequently requested more small-party and solo content, and we’ve focused our efforts to meet those desires around Silithus. Everyone should definitely check out the new quest and storylines when the Silithus content is released in patch 1.8.

Skrevet
Det skal komme 4 bosser der lik Azuregos og Kazzak.

Det vites ikke hvor disse dragene plasseres. Siden disse er green dragons, så vil jeg tippe på at de vil være guardians til Emerald Dream portene, men som sagt så er ingenting offisielt enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...