mau5trap Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 (endret) World of NorThings og World of NorWay slår seg sammen i disse dager. Men ettersom vi har en del lvl 50+ folk, har vi nå startet en norsk high lvl guild, med ambisjoner om å bli MC guild. Vi kaller oss World of NorWay Elite, og vi sammarbeider tett, med World of NorWay. Dvs, at alle i World of NorWay som når lvl 50, vil få muligheten til å joine World of NorWay Elite. Etterhvert vil selvfølgelig inntakskravet stige. Hvis dette høres ut som noe for deg, så /w Nicel, Arnemarius, Twaid elle Striker Edit: Vi spiller Alliance Endret 19. september 2005 av Tubbytazz
preskatv Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hmm. Er level 60 mage. Høres interessant ut. Men har ikke vært i noen av de guildene før? mulighet for at jeg kan joine? Eller er det ikke nok å være norsk og høy level?
henrik_s Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hmm. Er level 60 mage. Høres interessant ut. Men har ikke vært i noen av de guildene før? mulighet for at jeg kan joine? Eller er det ikke nok å være norsk og høy level? Er du norsk, kommer du inn
Azurathus Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hva er det sant?! De to mest fjortizz guildene på serveren slår seg sammen? Du der må jeg bli med
mau5trap Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 Hva er det sant?! De to mest fjortizz guildene på serveren slår seg sammen? Du der må jeg bli med Hehe... vi i NorWay elite prøver å få bort dette stempelet . Men vi har veldig lav fjortissfaktor
Cuneax Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Jeg har fått World Of NorWay langt ned i halsen... Skal mye til for å få vekk det fjortisstempelet.
mobilfreek Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 skal være med har snaka med striker og nicel(eller hva det var)
Cuneax Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Men hvis de verste fjortisene ikke er med i Elite, kanskje jeg kan joine når jeg får høy nok lvl (4 lvl igjen til 50).
Plomma2 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hva er det sant?! De to mest fjortizz guildene på serveren slår seg sammen? Du der må jeg bli med Hehe... vi i NorWay elite prøver å få bort dette stempelet . Men vi har veldig lav fjortissfaktor Godt jobba. Spesielt med tanke på navnet dere valgte.
mau5trap Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 (endret) Godt jobba. Spesielt med tanke på navnet dere valgte. Grunnen til at vi valgte det navnet, ville du skjønt om du leste første post Endret 19. september 2005 av Tubbytazz
Plomma2 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Kunne jo like greit skifta navnet helt.
Mr.Devil Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Godt jobba. Spesielt med tanke på navnet dere valgte. ...sa mannen fra <Gief Epix>
dimdal Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Ja bare det å bruke noe som høres så nasjonalistisk ut som World Of Norway Elite, særlig med ELITE på slutten vil helt sikkert fjerne det fjortiss-stempelet... Nei.
ElvisOJ Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hehe, tror jeg var med i World of Norway i hmm... 30 minutter eller no sånt? Slutta på grunn av all caps-lock spamminga i guild chaten Sikkert den mest fjortizz aktige guilden på serveren...
mobilfreek Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hehe, tror jeg var med i World of Norway i hmm... 30 minutter eller no sånt?Slutta på grunn av all caps-lock spamminga i guild chaten Sikkert den mest fjortizz aktige guilden på serveren... nope er ikke 14`isser der enda som jeg har sett... tror det ikke blir mange heller.. BTW: ingen capslock bruk der.. regler for guilden hadde vært fint og 15+ år
ElvisOJ Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hehe, tror jeg var med i World of Norway i hmm... 30 minutter eller no sånt?Slutta på grunn av all caps-lock spamminga i guild chaten Sikkert den mest fjortizz aktige guilden på serveren... nope er ikke 14`isser der enda som jeg har sett... tror det ikke blir mange heller.. BTW: ingen capslock bruk der.. regler for guilden hadde vært fint og 15+ år Neida, mange hyggelige folk der og. Men den består og av masse 14'isser som bare snakker tull og greier.. som "gå og sug far din" osv.. BTW; Masse capslock-spamming da jeg var der
henrik_s Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hehe, tror jeg var med i World of Norway i hmm... 30 minutter eller no sånt?Slutta på grunn av all caps-lock spamminga i guild chaten Sikkert den mest fjortizz aktige guilden på serveren... nope er ikke 14`isser der enda som jeg har sett... tror det ikke blir mange heller.. BTW: ingen capslock bruk der.. regler for guilden hadde vært fint og 15+ år De fleste 15-åringer oppfører seg som fjortisser...
chokke Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Hehe, tror jeg var med i World of Norway i hmm... 30 minutter eller no sånt?Slutta på grunn av all caps-lock spamminga i guild chaten Sikkert den mest fjortizz aktige guilden på serveren... nope er ikke 14`isser der enda som jeg har sett... tror det ikke blir mange heller.. BTW: ingen capslock bruk der.. regler for guilden hadde vært fint og 15+ år fjortiss er en tilstand!1!111111
Cuneax Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Se an folk og kick dem uten å nøle hvis de ikke oppfører seg.
Hr Kotelett Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Et nytt KoS guild da Er Eivindtaper med? Er hordespiller ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå