Gå til innhold

PowerPoint - ha fremvisningen på slaveskjermen?

Anterialis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker to skjermer ja:

Hvordan gjør jeg dette? Når man velger fremvisning i PowerPoing (f5) så kommer fremvisningen opp på master skjermen, det vil si at om du har selve PowerPoint programmet på master (hoved) skjermen (som i dette tilfellet er en laptop) og trykker f5 så kommer jo selvfølelig fremvisningen også opp på denne laptopskjermen. Men om jeg så drar PowerPoint programmet over på slaveskjermen og trykker f5, så kommer fortsatt fremvisningen opp på laptopskjermen! Hvordan kan jeg endre dette? Jeg vet jeg kan gå inn på skjermegenskaper og endre master/slaveskjerm, men vil ikke gjøre dette. Er det en instilling i PowerPoint som gjør sånn at fremvisningen kommer opp på slaveskjermen?

På forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde dette nettop...

Jeg drog bare powerpoint vinduet før presentasjonen var starte over til slaveskjermen...

Så trykte jeg F5 mens musepekeren var på den andre skjermen dermed starte fremvisningen på slaveskjermen, har et lite vindu oppe der en kan trykke på fil og slikt... Noen som vet hvordan en kan ta bort denne?

Noen som vet hvordan en kan få passord vist en rører musepekeren litt under presentasjonen eller skal lukke den? :yes:

Håper keg hjalp deg også litt w3p :thumbup:

Skrevet
Jeg gjorde dette nettop...

Jeg drog bare powerpoint vinduet før presentasjonen var starte over til slaveskjermen...

Så trykte jeg F5 mens musepekeren var på den andre skjermen dermed starte fremvisningen på slaveskjermen, har et lite vindu oppe der en kan trykke på fil og slikt... Noen som vet hvordan en kan ta bort denne?

Noen som vet hvordan en kan få passord vist en rører musepekeren litt under presentasjonen eller skal lukke den? :yes:

Håper keg hjalp deg også litt w3p :thumbup:

Fungerer ikke hos meg. Selv om jeg har musepekeren på slaveskjermen, så vil fremvisningen starte på hovedskjermen. Kan det hende at dette bare er måten powerpoint er laga kanskje? Håper det finnes en instilling da :)

Noen som vet?

• 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...