Gå til innhold

Noe å gjøre istedet for å følge med i timen


Knipsy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
IBTL.

WTF er itbl? den kommer i alle postene til knipsy

fra http://www.urbandictionary.com/

 

"In Before The Lock": An abbreviation posted to a thread on a web-based forum when the poster knows that any rational debate has long since been abandoned, and will shortly be locked by the forum administrator.

Original poster: Welfare is bad!

Second poster: Oh yeah? Well, you're a nazi!

Original poster: Oh yeah? Well, you're an idiot!

Third poster: IBTL!

Admin: I'm locking this thread. Nothing to see here, move along.

In Before The Lock - threads with no content are locked. some, however, manage to post before the admin sees the thread and post comments like IBTL

Oritinal thread content: blah blah blah!

 

Reply: wtf?

IBTL!

Lenke til kommentar

hahah bullshit bingo må prøves en gang.

 

På videregående var jeg ekspert på å ikke følge med. Hvordan jeg greide det er jeg ikke helt sikker på, men jeg gjorde ALDRI noe, og ble ALDRI tatt for det.

 

Det du må gjøre, er å forberede deg til hver time. Lær deg litt om det dere kommer til ha om, og kom med noen innspill et par ganger i timen, da tror læreren at du faktisk følger med. Tar 5 min å forberede seg, og 2 min med innspill. Da har du 43 min du slipper å gjøre noe. Husk også å følg med på læreren fra tid til annen. Kommer han/hun bort lat som du gjør noe.

 

En annen ting jeg var mester på var å spise i timen selv om vi ikke fikk lov. Det som er trikset her også, er å late som om du følger med, se på lærern sånn at han/hun ser på akkurat deg, da legger de ikke merke til at du spiser. Blei nekta å spise en eneste gang på 3 år. Ikke prøv å skjul det, da merker de det. Gjør det helt naturlig som om det var friminutt

 

Siste tipset er IKKE SITT FORAN! sitt bakerst eller på sidene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...