Gå til innhold

UI til en hunter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har brukt omtrent alt av addons og hatt over 10 forskjellige løsninger på actionbars, chat's å unitframes og alt som er..

 

Nå etter uendelig mye prøving å testing av addons har jeg endt opp med standard actionbar, og unitframe..

 

De eneste addons jeg bruker er:

 

Atlas

All in one inventory

Cleanchat

CT Mod

GEM

SCT

WOWeCon

 

Det er ingen som gjør noe med utseende.. Kun de mest nødvendigste,

og har og merket, at spiller flyter mye mere nå, og gir en mye bedre historiefølelse nå, enn når jeg hadde pakka full skjermen av alle slags blinkende og hylene addons!

 

Gå for minst mulig! det er best både for performance og gleden av spillet synes jeg ^^,

Lenke til kommentar
Brukte ZHunterMod før, men synes den var upraktisk.

Det tar for lang tid å skifte mellom f.eks. aspects. Det blir for mye klikking.

7112486[/snapback]

 

Som det meste annet i WOW kan du binde aspects oxo.

Det som er kjekt med zhuntermod er at du slipper å bruke hotbars til plassen det tar.

Dessuten kan du ha en bind til hovedknappen i zhuntermod, da den vil bytte til det du mest sannsynlig vil bruke, som f.eks FD+Freezing trap. I kamp vil hovedknappen for zTraps være FD. Når du trykker FD med bind du har til hovedknappen i zTraps, bytter den umiddelbart til Freezing Trap (hvis du har satt den som nr 1 i rekka). Dvs at du kan trykke en gang til for å legge felle. Den setter oxo pet i passive/follow mode automatisk.

Jeg har dog en macro som gjør alt det der ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...