Gå til innhold

Dine krav til kjæreste?


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH
2. Ha en personlighet som ikke får meg til å ville denge hodet i veggen istedet for å komme hjem etter jobb.

Sånt er så viktig! Har en bekjent som heller sitter og spiller Ski Jump til 22-23 på jobben i stedet for å dra hjem til forloveden :p

 

Det er trist ;)

 

EDIT: og han er egentlig ferdig kl fem :)

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Ok, liten oppdatering:

 

- Skjønne at underteknede faktisk har en vennekrets han liker å være sammen med.

- Innse at grining og andre emosjonelle utbrydd er totalt uakseptabelt.

- Akseptere at gutter liker ninjaer, vikinger og pirater.

- HUMOR! Sorry at jeg sier det, men jenter: DERE FINNES IKKE MORSOMME! EOD!

Lenke til kommentar
Ok, liten oppdatering:

 

- Skjønne at underteknede faktisk har en vennekrets han liker å være sammen med.

- Innse at grining og andre emosjonelle utbrydd er totalt uakseptabelt.

- Akseptere at gutter liker ninjaer, vikinger og pirater.

- HUMOR! Sorry at jeg sier det, men jenter: DERE FINNES IKKE MORSOMME! EOD!

Det er FOTM for jenter å digge ninjaer, vikinger og pirater. Dessverre er det flest som digger pirater, teit at de er de dvaskeste.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
2. Ha en personlighet som ikke får meg til å ville denge hodet i veggen istedet for å komme hjem etter jobb.

Sånt er så viktig! Har en bekjent som heller sitter og spiller Ski Jump til 22-23 på jobben i stedet for å dra hjem til forloveden :p

Ski Jump er avhengighetsdannende da... Det var stort sett det eneste spillet jeg spilte på TG 05.

Lenke til kommentar
2. Ha en personlighet som ikke får meg til å ville denge hodet i veggen istedet for å komme hjem etter jobb.

Sånt er så viktig! Har en bekjent som heller sitter og spiller Ski Jump til 22-23 på jobben i stedet for å dra hjem til forloveden :p

Ski Jump er avhengighetsdannende da... Det var stort sett det eneste spillet jeg spilte på TG 05.

Og vi spilte Ski Jump v. 2 på skolen i fjor, flere ganger om dagen... :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
2. Ha en personlighet som ikke får meg til å ville denge hodet i veggen istedet for å komme hjem etter jobb.

Sånt er så viktig! Har en bekjent som heller sitter og spiller Ski Jump til 22-23 på jobben i stedet for å dra hjem til forloveden :p

Ski Jump er avhengighetsdannende da... Det var stort sett det eneste spillet jeg spilte på TG 05.

Han kunne spilt det hjemme ;) poenget var at han ikke ville dra hjem :p Og da er noe galt.

Lenke til kommentar

Forresten, skulle ønske jeg var homofil, men fremdeles skikkelig maskulin. Det har nemlig en rekke fordeler:

 

- Kjæresten din kjøper øl hele tiden.

- Fotball på TV'n, kald pils og pizza i ovnen er lørdagsrituale.

- Slipper å se girlflicks på DVD eller på kino. Go Arnold!

- Slipper alt styret med bursdager, jubileum og lignende.

- Du blir ikke lengre invitert til langdryge familiemiddager.

- Av en eller annen grunn så tror jeg andre menn er gode i senga da de har skikkelig kjennskap til penis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...