kiios Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 vorfor fortsetter ikke fila å bli lastet ned etter jeg trykker på pause åså på fortsett?? var nesten ferdig å lase ned nå men så klikka internett...
miXer Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 det er vel noen steder som ikke støtter resume download funksjon tror jeg. Da er det bare å laste ned på nytt da
dravisher Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 (endret) Jo. Jeg er ikke imponert over nedlastingsfunksjonen i FF. Skjer ofte at filen ikke kommer ned (blir bare plutselig fullført før den er ferdig osv.) Jeg bruker Free Download Manager til nedlastninger som er litt store. Endret 18. september 2005 av dravisher
kiios Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 hvordan bruker man det programe??
kiios Skrevet 19. september 2005 Forfatter Skrevet 19. september 2005 jeg skjønner ikke hvordan man laster ned med det programmet der... forklar vær så snill
Disease Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Er vel ikke værre enn å finne url'en til det du skal laste ned, trykke på + ikonet oppe i venstre hjørnet på programmet og legge til URL der, velge hvor du vil laste ned og trykke OK..
dravisher Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Du kan også gå til: Options -> download options -> monitoring og hake av for firefox. Da vil FDM overta downloads fra firefox (når du klikker en nedlastningslink skal da en dialog fra FDM komme opp i stedet for den fra firefox). Dette fungere for det meste bra, men enkelte sider vil ikke fungere med dette, og da må du slå av dette, og restarte nettleseren før du kan prøve på nytt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå