Gå til innhold

bra festmusikk? teckhno!


Fat_ASS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, erfaringen min sier at musikk man kan synge til er bedre enn musikk man ikke kan synge til på fest.

 

Men det er mulig at trådstarter ikke vet helt forskjell på techno (uten k) og trance ja...

 

 

Vel vi hadde ganske mange sanger og velge mellom...Hadde mange bra sanger som ikke var techno som man kunne synge til, som vi også gjorde..=)

 

Poenget var at etterhvert så ble de fleste lei å ville ha noe techno som vi hadde svært lite av fra før..så derfor laget jeg denne tråden som virkelig hjalp oss med å finne bra techno musikk...

Lenke til kommentar

Nedlastingsprogram/side - søk - ibiza eller MOS/ministry of sound - festen er i gang.

 

Selv synes jeg musikk ala singstar, postgirobygget etc. sanger man kan synge etter er best på forsing.

 

Selve festen kan det være hvasomhelst. House er alltid digg og da får folka dansa litt.

 

Nashpiel er litt rolig psy trance/progressive house eller lounge digg :)

 

Uansett så synes jeg ikke musikk med for mye fres i er bra på fest. enten synes folk det er kjedelig eller så tar folk av fullstendig i 90 graders vinkel :p men det er moro på utesteder etc...

 

it's spelled Techno. Techno er en merkelig sjanger... veldig vid. alt fra techno ala matt m. maddox til noe som ligner psy trance til musikk som ligger veldig nært dance...

 

Når vi først er inne på fest og musikk. Hater dere folk som spiller for høyt like mye som meg? Da tenker jeg når musikken er så høy at de eneste du kan snakke til er de som sitter ved siden av deg - når du skriker :p

Lenke til kommentar
Jeg liker å kunne prate med andre mennesker på fest, gjerne med litt skikkelig rock i bakgrunnen.

 

PS: Jeg HATER å danse.

Da er vi to :p

 

Forige helg stjal jeg ledningen til anlegget til en kompis mens alle var ute å så på den nye bilen til en kompis... ble Svisj og MTV fra tven den kvelden hhe digg. De spillte så glassene i skapet i stua hans stod å dirra mot vinduet i døra rofl

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...