PcT Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Er warrior selv og dual wielder Empyrean Demolisher + Brutality blade Det eier helt sjukt.. Når Flurry og Haste fra Emp. Demo proccer har jeg 50% mer speed og når offhanden min stadig critter over 500 og mainen over 100 blir det skade ja
brillan Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Er warrior selv og dual wielder Empyrean Demolisher + Brutality blade Det eier helt sjukt.. Når Flurry og Haste fra Emp. Demo proccer har jeg 50% mer speed og når offhanden min stadig critter over 500 og mainen over 100 blir det skade ja 500 crit offhand og 100 crit mainhand? LIER LIER PANTZ ON FIRE
Sir Zu Zwat Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 Er warrior selv og dual wielder Empyrean Demolisher + Brutality blade Det eier helt sjukt.. Når Flurry og Haste fra Emp. Demo proccer har jeg 50% mer speed og når offhanden min stadig critter over 500 og mainen over 100 blir det skade ja 500 crit offhand og 100 crit mainhand? LIER LIER PANTZ ON FIRE Han mener nok motsatt
chokke Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 (endret) Er warrior selv og dual wielder Empyrean Demolisher + Brutality blade Det eier helt sjukt.. Når Flurry og Haste fra Emp. Demo proccer har jeg 50% mer speed og når offhanden min stadig critter over 500 og mainen over 100 blir det skade ja 500 crit offhand og 100 crit mainhand? LIER LIER PANTZ ON FIRE Han mener nok motsatt tenkte 1000 main på crit jeg Endret 18. september 2005 av chokke
superreven Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 (endret) Er dual wield noe for warriors da? Var under oppfatningen at det var 2H som var tingen for warriors... utenom når du tanker med 1H og skjold da. Endret 18. september 2005 av superreven
PcT Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Dual Wielding etter 1.6 er bevist å gjøre mere _konstant_ damage enn MS, men MS regnes som bedre enn Fury for PvP
Cannabiskopen Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 er grand marshall daggern bedre enn disse?
Cannabiskopen Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Er det sånn at grand marhall daggern er den beste daggern i WoW da i så fall?
Vaktmestern Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Greit nok av sverd treffer for mer pr hit men Core Hound har 1.6 speed og treffer oftere.
Radhoo Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Blir ikke det det samme som å si at greit nok at coremarkman rifle har mer dmg pr hit, men hurricane treffer oftere? Det er en grunn til at Deetee og Pinnela har 250k mer dmg etter et MC run enn de andre roguene.
Gjest member-60584 Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Nei, det er feks grunne til at jeg og Repine gjør 250k mer skade igjennom MC enn de andre, fordi offhanden vår faktisk gjør skade. Og den gamle tankegangen med "Kjappe våpen i offhand gjør at poison proccer oftere" er vel og greit det - men foretrekker brutale våpen i offhand, fordi de hele tiden slår for 2-300 ekstra. Som de røde talla der, digg å hitte for sånt imellom attacksa. Funker bra i korte og lange kamper. På brutalityblade er det jo også 9str, 9agi (18AP) og 1crit, som heller ikke er å forrakte. 9 agi blir jo +0.33% crit, dodge også. snakk mer bullshit "jeg gjør 250k mer skade fordi jeg har slow ass sword off hand" lmao du gjør 250k mer skade fordi: 1. du har helt sikkert mye mye bedre gear enn alle de andre 2. du er sikkert skikkelig hyper på å komme øvert på dmg metern 3. de andre slacker mer enn deg og helt sikkert flere faktorer jeg ikke kommer på. første MC run jeg gjor kom jeg øvert i dmg done. nu kommer jeg 3-4 plass. har noe med kor hyper du er... jeg begynner å bli satans lei alt som heter MC og raid instances.
Lacim Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 DPS er DPS - men mange glemmer av damage add av Attack power, noe som gjør en treig offhand bra, imo.
DeeTee Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 (endret) Som de røde talla der, digg å hitte for sånt imellom attacksa. Funker bra i korte og lange kamper. På brutalityblade er det jo også 9str, 9agi (18AP) og 1crit, som heller ikke er å forrakte. 9 agi blir jo +0.33% crit, dodge også. snakk mer bullshit "jeg gjør 250k mer skade fordi jeg har slow ass sword off hand" lmao du gjør 250k mer skade fordi: 1. du har helt sikkert mye mye bedre gear enn alle de andre 2. du er sikkert skikkelig hyper på å komme øvert på dmg metern 3. de andre slacker mer enn deg og helt sikkert flere faktorer jeg ikke kommer på. første MC run jeg gjor kom jeg øvert i dmg done. nu kommer jeg 3-4 plass. har noe med kor hyper du er... jeg begynner å bli satans lei alt som heter MC og raid instances. Du kan sikkert ha dine teorier på ting og tang - men test det ut i praksis og se selv. Jeg sitter ikke her å lyver om ting hvertfall. Og det pinella sa om AP osv. Endret 19. september 2005 av DeeTee
GRendal Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Som de røde talla der, digg å hitte for sånt imellom attacksa. Funker bra i korte og lange kamper. På brutalityblade er det jo også 9str, 9agi (18AP) og 1crit, som heller ikke er å forrakte. 9 agi blir jo +0.33% crit, dodge også. snakk mer bullshit "jeg gjør 250k mer skade fordi jeg har slow ass sword off hand" lmao du gjør 250k mer skade fordi: 1. du har helt sikkert mye mye bedre gear enn alle de andre 2. du er sikkert skikkelig hyper på å komme øvert på dmg metern 3. de andre slacker mer enn deg og helt sikkert flere faktorer jeg ikke kommer på. første MC run jeg gjor kom jeg øvert i dmg done. nu kommer jeg 3-4 plass. har noe med kor hyper du er... jeg begynner å bli satans lei alt som heter MC og raid instances. Du kan sikkert ha dine teorier på ting og tank - men test det ut i praksis og se selv. Jeg sitter ikke her å lyver om ting hvertfall. Og det pinella sa om AP osv. nei, men deetee de 250k kommer nok ikke utelukkende av offhanden din. er vel ikke alle roguesa i guilden som har perdition blandt annet...
DeeTee Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 Uansett en gidd diskusjon som vanlig - gå å test selv. Jeg kjører hvertfall brutal offhand lett over ChT - 18AP, 1crit og bra damage = 4 win. Dere kan selvfølgelig få lov til å mene hva dere vil, men det bryr jeg meg heller lite om. Ha det gøy og spill med hva dere vil for min del. *nuss*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå