TaleX Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 har kjøpt meg denne Panasonic slim slotload men når jeg putter inn en CD, så bare spytter den den ut igjen, må man stille inn noe på baksiden av overgangen der hvor IDE'en og poweret er, det er noen flere pinner der men finner ingenting om hva de er til på siden dems. PS, om denne er feilpostet så flytt den til riktig sted. fant ikke noe bedre...
sigen Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 De pinnene du snakker om er sikkert jumperene, som du skal ha på "Master" om den er på en IDE-kabel for seg selv, og "Slave" om den er på samme IDE-kabel som en HDD. Men jeg trodde ikke den skulle spytte disken ut igjen på grunn av feil jumper-innstillinger
Damination Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Tror nok ikke denne her har noe under Case-Mods å gjøre nei
lokeland Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Nei, men jeg tror fortsatt trådstarter vil ha et svar! Uansett: Er det ikke slik ar du må ha en slags overgang fra slim til ordinær?
TaleX Skrevet 17. september 2005 Forfatter Skrevet 17. september 2005 (endret) har en overgang, og det er der de pinnene er, den har en egen IDE kabel og står som master på denne inne på BIOSen, men åssen skal jumperinnstillingene være? Endret 17. september 2005 av TaleX
TaleX Skrevet 17. september 2005 Forfatter Skrevet 17. september 2005 (endret) dobbel Endret 17. september 2005 av TaleX
lokeland Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Det skal stå "Master" og "Slave" ovenpå CD-ROMen eller noe sånt. Et eller annet sted skal det være gravert inn noen anmkerninger på hvor du skal sette hetta. Har forresten rapportert tråden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå