Jump to content
Sign in to follow this  
B4stian

Hvordan Få Av Dekslet På En K750i?

Recommended Posts

Ja, sliter enormt her...

Har en selv og den går lett av og på, men har med en annen hjem fra jobben som skal låses opp og satte på dekslet helt vanlig og det klikket normalt på plass, men nå får jeg det ikke av... noen som har noen gode tips?

Ja, sliter enormt her...

Har en selv og den går lett av og på, men har med en annen hjem fra jobben som skal låses opp og satte på dekslet helt vanlig og det klikket normalt på plass, men nå får jeg det ikke av... noen som har noen gode tips?

Hei. Aller først vil jeg si at du trenger en spesiell verktøy for k750i. Verktøyet kan du kjøpe overalt. Har en venn som hadde samme problem med å få tatt av dekselet på k750i. Men fikk til slutt ut ved en spesiell verktøy. Ta en tur på mobil forhandler og hør med dem.

Jeg brukte et T9-skrujern og ei fil som jeg presset ut sidene med for å få av klipsene- Enenste problemet er på toppen hvor en liten plastbøyle skaper problemer! Ellers var det verdt det for min del, fått ut endel støv som begynte å irritere meg!

Trådstarter tenkte på batterideksel, ikke fronten. Var andre som antok at han mente fronten.

daså...noen som vet om man kan bytte fra K750i deksel til W800i manuelt? Eller må man sende den inn til mobilservice-verksteder for å få gjort dette?

Trådstarter tenkte på batterideksel, ikke fronten. Var andre som antok at han mente fronten.

daså...noen som vet om man kan bytte fra K750i deksel til W800i manuelt? Eller må man sende den inn til mobilservice-verksteder for å få gjort dette?

Hvis du klikker på den linken i min forrige post...