Gå til innhold

Skjermen flimrer på Acer Ferrari 3400


lalleh

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg mottok min Acer Ferrari 3400 for tre uker siden. Allerede etter to dager flimra plutselig skjermen helt villt. Dette gikk over, og dagen etter fungerte alt glimrende igjen. Nå, to uker senere, har den begynt å flimre helt crazy igjen. Nå har det imidlertid ikke gått over.

 

Har snakka med PSData, som anbefalte meg å gå direkte til Acer Norge, og det gjorde jeg. Den noe tause supporteren skrev at jeg skulle oppdatere drivere - noe som ble gjort. Hvis ikke dette fungerte, måtte jeg sende hele stasen inn, og vente 5-10 arbeidsdager til jeg kunne få den tilbake igjen.

 

Nå har det seg sånn at jeg har veldig bruk for maskinen førstkommende helg. Har jeg noen krav på å få en lånemaskin eller noe slikt?

 

Takk for eventuelle svar!

Endret av lalleh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdateringsfrekvensen er 60 Hz, noe som forøvrig er eneste valg. Koblet en ekstern skjerm til vga-utgangen på maskinen, og den fungerte glimrende.

 

Da kan jeg vel egentlig ikke gjøre annet enn å konkludere med at skjermen er gåen, eller at den har dårlig kontakt?

 

Noen som vet om Acer Norge har søndagsåpent per telefon/e-post?

Lenke til kommentar
Oppdateringsfrekvensen er 60 Hz, noe som forøvrig er eneste valg. Koblet en ekstern skjerm til vga-utgangen på maskinen, og den fungerte glimrende.

 

Da kan jeg vel egentlig ikke gjøre annet enn å konkludere med at skjermen er gåen, eller at den har dårlig kontakt?

 

Noen som vet om Acer Norge har søndagsåpent per telefon/e-post?

Søndag er hviledag hos Acer....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...