-Teddy- Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Får ikke WindowBlinds til å funke på den bærbare. Funker hjemme, men her på skolen funker den ikke på taskbaren eller mappevinduer. Funker på programmer. Sjekk screenie. Hjelp?
Tordenflesk Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Legg inn Uxtheme.dll-patchen istedenfor. Windowblinds er unødvendig.
-Teddy- Skrevet 16. september 2005 Forfatter Skrevet 16. september 2005 Legg inn Uxtheme.dll-patchen istedenfor. Windowblinds er unødvendig. Hva er det, hvor får jeg den, hva gjør jeg, og mener du at jeg skal slutte med WB eller fikse WB med den?
Tordenflesk Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 http://www.neowin.net/forum/index.php?showtopic=140707
pmarius Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Forsøk med flere forskjellige temaer, omstart av WindowBlinds eller maskinen. Det er ganske vanlig at Window Blinds gjør slik som på bildet, men det er ikke noe alvorlig. Ser ikke noe grunn til å bytte WB med uxtheme hvis du ellers er fornøyd med WB, og har kjøpt og betalt det. Ta heller og oppgrader til siste versjon (4.6), den er raskere og mer stabil.
dravisher Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 WB legger vel til en god del funksjoner og muligheter og, så det vil vel være en nedgradering å gå til kun uxtheme saken. Neste versjon av WB skal vel ha en del nytt snæks og.
Tordenflesk Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 (endret) Og hvilke "funksjoner" er det WB har som windows sine Visual Styles ikke har? Endret 16. september 2005 av Tordenflesk
pmarius Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Og hvilke "funksjoner" er det WB har som windows sine Visual Styles ikke har? 1) Muligheten til Roll up/down vinduene, ala Mac 2) Endre farger og andre instillinger på temaene 3) Velge om vedlagt Wallpaper skal følge med temaet 4) Velge om vedlagte lyder skal følge med temaene 5) Spesifisere om man vil at enkelte programmer IKKE skal påvirkes av temaet, slik at programmer som har en tendens til å se grusomme ut med tema blir seende ut som i vanlig XP. Ms Office 2003 er et eksempel på det. 6) Spesifisere om enkelte deler av Windows ikke skal påvirkes av temaet/skinnet. Og mye, mye mer.......
pmarius Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 WB legger vel til en god del funksjoner og muligheter og, så det vil vel være en nedgradering å gå til kun uxtheme saken. Neste versjon av WB skal vel ha en del nytt snæks og. Neste versjon av WB (5) kommer bla til å få gjenommsiktige glassrammer som i Vista. Drittøft...
HeHauken Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 WB legger vel til en god del funksjoner og muligheter og, så det vil vel være en nedgradering å gå til kun uxtheme saken. Neste versjon av WB skal vel ha en del nytt snæks og. Neste versjon av WB (5) kommer bla til å få gjenommsiktige glassrammer som i Vista. Drittøft... Dritteit...
pmarius Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 WB legger vel til en god del funksjoner og muligheter og, så det vil vel være en nedgradering å gå til kun uxtheme saken. Neste versjon av WB skal vel ha en del nytt snæks og. Neste versjon av WB (5) kommer bla til å få gjenommsiktige glassrammer som i Vista. Drittøft... Dritteit... Javel.....
HeHauken Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 WB legger vel til en god del funksjoner og muligheter og, så det vil vel være en nedgradering å gå til kun uxtheme saken. Neste versjon av WB skal vel ha en del nytt snæks og. Neste versjon av WB (5) kommer bla til å få gjenommsiktige glassrammer som i Vista. Drittøft... Dritteit... Javel..... Det er jo det... Teitere enn det går det ikke an å få det. Etterligne et operativsystem. Men det er jo deres valg, jeg synes det bare er teit. Skaff dere Windows Vista istedenfor...
dravisher Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 (endret) Syns ikke det er 'teit' å tilby en feature som andre må vente et år på å få. Syns ikke det er noe galt i det hele tatt med at WB tilbyr funksjonalitet utover det som ligger i Windows. Er jo samme som å si at det er teit å gi ut et sjakkspill, er jo bare å kjøpe Vista det (for der er det med et enkelt sjakk-program). Edit: Og om det nå skulle være mulig å få samme utseende med Vista uten WB, som med XP med WB, så har StarDock sagt at de skal legge til funksjonalitet utover det som ligger i Vista og (de har vel StyleVista ute i Beta allerede). Syns det er veldig snodig å klage på at et produkt legger til slike funksjoner. Endret 17. september 2005 av dravisher
pmarius Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 (endret) Syns ikke det er 'teit' å tilby en feature som andre må vente et år på å få. Syns ikke det er noe galt i det hele tatt med at WB tilbyr funksjonalitet utover det som ligger i Windows. Er jo samme som å si at det er teit å gi ut et sjakkspill, er jo bare å kjøpe Vista det (for der er det med et enkelt sjakk-program). Edit: Og om det nå skulle være mulig å få samme utseende med Vista uten WB, som med XP med WB, så har StarDock sagt at de skal legge til funksjonalitet utover det som ligger i Vista og (de har vel StyleVista ute i Beta allerede). Syns det er veldig snodig å klage på at et produkt legger til slike funksjoner. Enig med deg. Å klage på en stilig funksjon som har mange flere bruksområder enn "å etterligne Vista" som han kaller det, minner om argumentasjon på barnehagenivå. Også på toppen av det hele avslutter han med "skaff dere Vista istedenfor", over et år før det kommer ut. Men siden han er så negativ, er han sikkert så flink at han når som helst kan lage noe bedre selv tenker jeg. Da holder det med teit/ikke teit diskusjon for min del.... Endret 17. september 2005 av pmarius
-Teddy- Skrevet 17. september 2005 Forfatter Skrevet 17. september 2005 Ingen som har lyst til å hjelpe meg litt da? Kan det være at SP2 ødelegger for noe?
pmarius Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 (endret) Ingen som har lyst til å hjelpe meg litt da? Kan det være at SP2 ødelegger for noe? Du sier så lite. Har du oppgradert til 4.6, slik jeg foreslo? Har du forsøkt flere forskjellige temaer/restarte WB/restarte maskinen som jeg foreslo? I så fall, hva skjedde da? I verste fall er det jo bare å avinstallere WB, og så installere nyeste versjon på nytt. Det løser nok problemet. Endret 17. september 2005 av pmarius
dravisher Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Ja vil foreslå en reinstallasjon. Hvordan er det med WB, bruker man SDC (StarDock Central) til det, eller finnes det egen .exe installasjonsfil man laster ned? Hvis man bruker SDC så høyreklikker man vel bare på WB 4 og velger uninstall.
pmarius Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Ja vil foreslå en reinstallasjon. Hvordan er det med WB, bruker man SDC (StarDock Central) til det, eller finnes det egen .exe installasjonsfil man laster ned? Hvis man bruker SDC så høyreklikker man vel bare på WB 4 og velger uninstall. WB installeres bare via en vanlig .exe-fil ja. Og avinstalleres i Legg til/fjern..... Men siden den også er en del av Object Desktop gjøres det sikkert på andre måter også, men det vet jeg ikke så mye om. Syns hele OD blir litt vel tung modifisering av desktopen...
dravisher Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 hehe Jo. Hvis man skulle bruke bare halvparten av programmene i OD så ville man vel ikke kjenne igjen at det er en desktop man ser på en gang . Men det er moro å ha mye å velge mellom.
-Teddy- Skrevet 17. september 2005 Forfatter Skrevet 17. september 2005 (endret) Har reinstallert, hjalp ikke. Hvor får jeg siste WB da egentlig / oppgradert den jeg har? Endret 17. september 2005 av -Teddy-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå