H4ngm4N Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Det er to helt forskjellige spill og begge er bra. EOD! Edit: Innlegg 1700 BTW: Har ikke prøvd WoW. Og BTW: Er da bare noobs på gwnorge.net da... (Hvertfall sinsykt mange, er jo noen som har peil der da.) Endret 5. oktober 2005 av H4ngm4N
Adversary Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 (endret) Ehm, WoW suger... Skal være enig i at det suger å betale pr. månde du spiller. Men det hjelper, koster vekk nesten alle fjortizzene. Og vist du synest at wow suger er det fordi du ikke har pasert lvl 20-30. Men folk har forskjelling smak. Sitere rolf, kai og Ola: "Fyf aen, WoW er jo et så JÆVLIG Drittspill da! Jeg mener, betale penger, fy FAEN! Og, ååh, "er det kjedelig, er det bare fordi du har ikke passert lvl30. hahha, det er jo litt røvva da!" Fordi vi bare spilte til lvl 10 edit: Og spilte alliance. man må jo ta seg til noe etter GW... Endret 5. oktober 2005 av mini me
Bluebeans Skrevet 5. oktober 2005 Skrevet 5. oktober 2005 l4 055 ha 3n WOW Vs GW FIGHT HEHELOL. Skjerpings.
Idioteque Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Ehm, WoW suger... Skal være enig i at det suger å betale pr. månde du spiller. Men det hjelper, koster vekk nesten alle fjortizzene. Og vist du synest at wow suger er det fordi du ikke har pasert lvl 20-30. Men folk har forskjelling smak. Ja, jeg gidder å spille i 15 dager før spillet blir gøy..
Adversary Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Ehm, WoW suger... Skal være enig i at det suger å betale pr. månde du spiller. Men det hjelper, koster vekk nesten alle fjortizzene. Og vist du synest at wow suger er det fordi du ikke har pasert lvl 20-30. Men folk har forskjelling smak. Ja, jeg gidder å spille i 15 dager før spillet blir gøy.. tar 1,5dag. men nå krangler vi ikke ok?
Chasseur Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Okey, sette strek for Wow krangling! ------------- <- strek. @ Hangman: Feil. Det er noen noobs der, men mange flinke, ratty f.eks, eller flavie, er begge to folk som har god peiling på spillet:)
DurinVIII Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg spør igjen jeg. Er det noen skikkelig gode GW-spillere fra Norge? Vi har OleR. Kanskje jeg til og mef skal si Zyflex for da blir'n vel gla Er det noen andre som spiller "profesjonelt"?
Morfiril Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg er ikke prof, men noe kunskap om GW har jeg. Er i en hel norsk guild som er ranked 180 for øyeblikket. Lederen i guilden min mener jeg er prof.
Chasseur Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Jeg er ikke prof, men noe kunskap om GW har jeg. Er i en hel norsk guild som er ranked 180 for øyeblikket. Lederen i guilden min mener jeg er prof. The Wailing Lord Assasins tenker jeg? HAr dere en nettside? Og Durin, nei, tror ikke vi kan si det. Hadde jeg vært pro, hadde jeg fått emg nytt skjermkort, i og med at mitt er ødelagt, og at jeg har bestemt meg for å kjøpe meg en powerbook, m.a.o, good bye gaming :|
Morfiril Skrevet 7. oktober 2005 Skrevet 7. oktober 2005 Joda vi har nettside. The Wailing Lord Assassins Det er min siste OT post!
Xtra Skrevet 25. oktober 2005 Skrevet 25. oktober 2005 Noen som har en ATI Nøkkel som de vil dele med meg? for å prøve spillet i 10 timer altså. Begynner å bli lei wow og ser etter andre alternativer..
Chasseur Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Hm, mener å huske at du bare kan feike et ATI produkt for å kunne få den nøkkelen? Mulig jeg bæsjer flytebæsj i motvindt nå, men jeg mener å ha lest det her ett sted
PinneVed Skrevet 26. oktober 2005 Skrevet 26. oktober 2005 Jeg har gått over til WoW pga SUCKY tombs grupper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå