Gå til innhold

"Den store Photoshop" tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Her her .psd fil også. :)

5377872[/snapback]

Hmm?

Zevs_ det er veldig mange av fontene på sider som 1001fonts som ikke kan skille mellom store og små bokstaver, og kan heller ikke skrive tegn som "@# osv...

EDit: Så veldig bra ut Feris!! :D

EDit2: X-tremeOverclocker sjell PM! :)

Endret av Joakim.
Skrevet

5377872[/snapback]

Zevs_ det er veldig mange av fontene på sider som 1001fonts som ikke kan skille mellom store og små bokstaver, og kan heller ikke skrive tegn som "@# osv...

5377930[/snapback]

Har funnet ut det. Jeg har forresten lært meg det med t-skjorten om motivet også nå :p

Vet du om en skrift som ligner. Finner ingen fine jeg.

Skrevet

5377872[/snapback]

5377930[/snapback]

Har funnet ut det. Jeg har forresten lært meg det med t-skjorten om motivet også nå :p

Vet du om en skrift som ligner. Finner ingen fine jeg.

5377968[/snapback]

Utrolig!! :-D

Tror wh1te hadde en lignende en gang, spør han :)

Skrevet
Har laget ett slags lik da, men hvordan kan jeg få dama til å passe bedre inn i bildet? Hun ser jo ut som hun bare er "klæsja" rett på bildet, noe hun egentlig er da. :p

5377777[/snapback]

Perspektivet er forskjellig på dama og bildet, og hun kaster ikke noen skygger på bakken...

Skrevet
Har laget ett slags lik da, men hvordan kan jeg få dama til å passe bedre inn i bildet? Hun ser jo ut som hun bare er "klæsja" rett på bildet, noe hun egentlig er da. :p

5377777[/snapback]

Perspektivet er forskjellig på dama og bildet, og hun kaster ikke noen skygger på bakken...

5378077[/snapback]

Er ikke noe god i PS, begynnte vel så smått på juleaften.

Skrevet

5377777[/snapback]

Du kan jo prøve med en skygge, for eksempel. Tok litt kjapt brush-arbeid her for å illustrere.

Problemet er at bildene er av veldig forskjellig kvalitet, da må du knote litt for å smelte dem sammen.

damagravplass7pa.th.jpg

Skrevet (endret)

Fant den ikke igjen på Google, det var fra en ehm... webside for studier av den kvinnelige anatomi... :innocent:

post-6454-1136388378_thumb.jpg

Endret av medi8or

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...