TeddyErt Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Hittil har jeg funnet at lootlink og necrosis sluttet å fungere i 1.7 for meg. Noen som vet om noen andre? Lenke til kommentar
Chrynarx Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 noen som veit om cosmos er ute? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Enchanting Database, Enchantrix og Sell Value kneler her, i tillegg til lootlink som allerede er nevnt. Lenke til kommentar
Slåmeg Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 lootlink funker for meg. Men den inneholder kun items jeg har sett i dag. Lenke til kommentar
TaleX Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 WoWtoc ftw! sjekk på curse gaming etter den...oppdaterer .lua filene og gjør dem kompitable med nyeste versjon av spillet.. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Alle mine addons slutta å virke nå etter den nye patchen.. Men noen som veit om en annen bra side, bortsett fra curse-gaming.com, å laste ned fra..? curse-gaming funker ikke her, funker den hos noen andre...? Lenke til kommentar
Sleeepy Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Lootlink, Allinoneinventory døde etter nye patchen, og som du sa j0k3r får jeg en: "Connection was refused when trying to connect to www.curse-gaming.com" Addonfixer 2.20 er også utilgjengelig.... Noen som har noen forslag? Linker...? *Sleepy* Lenke til kommentar
atrax Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 "Alle" vet om curse-gaming, men "ingen" vet om ui.worldofwar.net. Snodig. Lenke til kommentar
Black&White Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Ny versjon av Auctioner Kompatibel med 1.7 patchen. Atlas funker. Men hvis det har kommet nye instancer i 1.7 patchen så har den jo ikke kart over de. Driver å tester Titan-bar. har ikke funnet noen feil hittil. EquipCompare funker. Gather er også oppdatert. FastQuest funker ikke. BankItems funker. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 LAX virker ikke :S AllInOneInventory virker ikke med dressing rooms :S Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Det meste av CT-mod klikket hos meg. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 14. september 2005 Rapporter Del Skrevet 14. september 2005 Det meste av CT-mod klikket hos meg. Samme her.. Pluss at TitanBar blei borte :/ Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Er det noen har som veit hvordan man resetter databasen i LootLink, har oppdatert men mange items er "bugged" so om jeg ser på dem så blir jeg DC'a.. finner ikke kommandoen... Takk for eventuelt folk sol kan hjelpe! Lenke til kommentar
amarios Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 bruker insomniax +servitude. det meste virker,bare noen feilmeldinger av og til. insomniax er ikke blitt oppdatert enda så jeg får oppdatere noen av de addonsene som har kommet ut i ny versjon selv...kjedelig Lenke til kommentar
superreven Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Har brukt KC_Items helt siden Lootlink begynte med den leie DCingen når du brukte den. Og ja den er oppdatert til 1.7. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Mobhealth funker ikke lenger hos meg. Har lastet ned ny versjon av det, men får det ikke til å funke. Utroligt dritt og se helsa til monster som prosent i stedet for antall hitpoints Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 WoWtoc ftw! sjekk på curse gaming etter den...oppdaterer .lua filene og gjør dem kompitable med nyeste versjon av spillet.. Tusen hjertelig takk. Den fiksa alle problemene hos meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå