brd Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 (endret) Hvem spelar Dungeon Siege?.Har bestilt det. Er det bra?. Forklar Endret 14. september 2005 av izoren
Stifi Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 (endret) Nå kommer sikkert Rolf til å skrive en del her. -offtopic! Edit: prøvde demoen en stund. Jeg syns det var artig. Endret 13. september 2005 av elfag
zeox Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 tenkte jeg skulle kjøpe det på fredag. demoen virket iallefall lovende
brd Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 (endret) Ligner Veldig På WoW og Guild Wars. Derfor eg kjøpte det Endret 13. september 2005 av izoren
eXZire Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 (endret) Regner med at det er snakk om 2'ern? Spiller det. Det er råbra spør du meg Quitta wow for å spille dette Endret 13. september 2005 av eXZire
brd Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 (endret) Regner med at det er snakk om 2'ern? Spiller det. Det er råbra spør du meg Quitta wow for å spille dette Ja endra topicen nå, ja gleder meg til fredag, og helgen Endret 14. september 2005 av izoren
FuJJi Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Jeg lasta det ned"kremt""host"hark" og likte det veldig bra! det er et langt og bra rollespill du ikke blir lei fort. begynnte litt på "Medium" . ble lvl 50 før jeg slutta
brd Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 Jeg lasta det ned"kremt""host"hark" og likte det veldig bra! det er et langt og bra rollespill du ikke blir lei fort. begynnte litt på "Medium" . ble lvl 50 før jeg slutta Trur eg tar medium eg og, Fyfy fujji
eXZire Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Vel, det er ikke som om du kan velge noe. Det er som Diablo. Du må runde "Easy" (Mercenary) for å komme til Medium (Veteran?) osv...
FuJJi Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 (endret) Det er Mercenary, husker ikke hva medium heter, Veteran og så får du unlocke Elite moden Og det er i Veteran du får kjøpt plass til en 5.person Endret 14. september 2005 av FuJJi
Hr. Jenssen Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Etter å ha lest omtalen til Gamer, har jeg lyst til å kjøpe det. Foreløpig må jeg ta til takke med at jeg får warez-versjonen i morgen ( ), da jeg har lite penger for tiden. Er det bra, gjøre jeg som med alle andre spill jeg liker godt, skaffer det!
D3nnis Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Har spilt det litt nå.. men det er samme kopiser.. syns det er ganske kult! har ikke spilt så mye singel men litt har jeg jo spilt da ! liker det spillet ja!! Anbefales sterkt!
Adversary Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 (endret) Nå kommer sikkert Rolf til å skrive en del her. -offtopic! Edit: prøvde demoen en stund. Jeg syns det var artig. Pff sluttet og spille DS2 jeg. Det var et flott spill , men så kom SF til GW ut .. og etter det starta jeg med WoW.. DS2 kom vist i glemme boka etter 30 lvl's. Endret 14. september 2005 av mini me
Erzoul Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 (endret) DS 2 veldig likt som wow og guildwars?? ok... OMFG! er det ikke bare merc, vet og elite da?? Endret 15. september 2005 av Erzoul
brd Skrevet 15. september 2005 Forfatter Skrevet 15. september 2005 Skal eg bruke Magi bue eller sverd, Er alle like bra?. Trur eg skal satse på Magi, fordi eg har altid Valg warrior/sverd når det kommer til sånne rpg.Er magi eit godt valg?
Hr. Jenssen Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Skal eg bruke Magi bue eller sverd, Er alle like bra?.Trur eg skal satse på Magi, fordi eg har altid Valg warrior/sverd når det kommer til sånne rpg.Er magi eit godt valg? Du bør være en sverd/øksemann i starten. Altså helten du starter med i begynnelsen. Han som bruker sverd vil tåle mest slag og vil gi mest punch etter hvert. Da er det bedre at du plukker opp en magiker på veien, da disse må stå i bakgrunnen, slik at de ikke blir skadet. Samme med bueskytere, de tåler også mindre.
Stifi Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Nå kommer sikkert Rolf til å skrive en del her. -offtopic! Edit: prøvde demoen en stund. Jeg syns det var artig. Pff sluttet og spille DS2 jeg. Det var et flott spill , men så kom SF til GW ut .. og etter det starta jeg med WoW.. DS2 kom vist i glemme boka etter 30 lvl's. Visste at du ville quote mitt innlegg. Trist å høre btw!
FuJJi Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 (endret) [iC,15/09/2005 : 14:37] Skal eg bruke Magi bue eller sverd, Er alle like bra?.Trur eg skal satse på Magi, fordi eg har altid Valg warrior/sverd når det kommer til sånne rpg.Er magi eit godt valg? Du bør være en sverd/øksemann i starten. Altså helten du starter med i begynnelsen. Han som bruker sverd vil tåle mest slag og vil gi mest punch etter hvert. Da er det bedre at du plukker opp en magiker på veien, da disse må stå i bakgrunnen, slik at de ikke blir skadet. Samme med bueskytere, de tåler også mindre. Neida..jeg var Mage fra starten. du får fort med deg 3 andre så det er samme hva du er. jeg var mage. så tok jeg med warrior, så Archer, så Nature magic mage. og det var etter 2-3 timer ca. Og du bør holde deg til warrior hvis du tar warrior osv. ikke skift hele tia.. Endret 15. september 2005 av FuJJi
Hr. Jenssen Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Og du bør holde deg til warrior hvis du tar warrior osv. ikke skift hele tia.. Sant, for da blir man en svekling som ikke klarer noen ting. Det er også lurt å ikke ta med sg for mange folk, da hver person blir svakere når alle skal ha et lite hakk på hver fiende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå