Kanetheheatsink Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Hei noen i klassen min snakket idag om dette, og en nevnte at det var dumt at de skulle fjerne shaman og paladin Jeg er paladin selv, så håper han tar feil.. Noen som vet noe mer om dette? Mvh. Lasse
Plomma2 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Ja. Alle paladins og shamans blir kasta ut av spillet og må starte på nytt. Blizzard syns det var et sjakktrekk.
Kanetheheatsink Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Ja. Alle paladins og shamans blir kasta ut av spillet og må starte på nytt.Blizzard syns det var et sjakktrekk. men hvorfor?? De må jo gi spillerne en grunn Man kan jo ikke bare slette måneder med hardt arbeide..
Plomma2 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Det var ikke ment seriøst. De vil selvfølgelig ikke avskaffe en hel klasse.
Kanetheheatsink Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 huh det er iallefal bra:/ legger ved ett spm til; om blizzard hadde fjernet alle lvl under lvl 60, på alle servere, også i USA. Hva ville skjedd?
angry_norwegian Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Nei, men det de er lei av all kranglinga om imbalance... Sitat: "We feel that we have provided a good gaming experience to thousands of players around the world. And what do we get in return? Whining, whining, whining. This is deeply unthankful. As a punishment we will remove the greatest sources of whining, namely the classes of Paladin and Shaman. All Paladins and Shamans will be deleted, and players with a character of any of these classes will have their subscription costs reimbursed." Sykt, ass.
-=Toasted=- Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 huh det er iallefal bra:/ legger ved ett spm til; om blizzard hadde fjernet alle lvl under lvl 60, på alle servere, også i USA. Hva ville skjedd? 3stk måtte ha slutta og spille/ begynt på nytt?
Fat_ASS Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Nei, men det de er lei av all kranglinga om imbalance...Sitat: "We feel that we have provided a good gaming experience to thousands of players around the world. And what do we get in return? Whining, whining, whining. This is deeply unthankful. As a punishment we will remove the greatest sources of whining, namely the classes of Paladin and Shaman. All Paladins and Shamans will be deleted, and players with a character of any of these classes will have their subscription costs reimbursed." Sykt, ass. ja en link er å forvente når du skriver noe så alvorlig!
Pug Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Hei noen i klassen min snakket idag om dette, og en nevnte at det var dumt at de skulle fjerne shaman og paladin Jeg er paladin selv, så håper han tar feil.. Noen som vet noe mer om dette? Mvh. Lasse Haha, du er jammen meg naiv om du tror på alt du hører. De fleste folk man hører "i klassen", eller "en kamerat av en kamerat" eller "mora til tanta til onkelen til Tande P" er 99,9% bullshit
Radhoo Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Broren til kompisen min, hadde hørt fra sin grandonkels pappa at det var en som kjente til en som hadde en søster som gikk utafor Blizzard sitt kontor, der et rykte var satt ut av søstra til vaktmesteren at shamans og Paladins skulle slettes. Er det noe i dette? Er litt usikker hva jeg skal tro jeg nå. Hva skjer med verden!?!
angry_norwegian Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Shamans og paladins skal selvfølgelig ikke fjernes.
mobilfreek Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 omg magnus du kan ikke serkasme omg du er litt usmart
chokke Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 shiiiiit. Hørte noen på bussen nevnte mage og plate så jeg kobla det til at de skal få plate, shiiiiit lage ny topic ....
Pug Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 omg magnus du kan ikke serkasme omg du er litt usmart Omg mobilfreek, du kan ikke skrive, omg du er litt "usmart"
mobilfreek Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 omg magnus du kan ikke serkasme omg du er litt usmart Omg mobilfreek, du kan ikke skrive, omg du er litt "usmart" skriveleifz har ikke noe med hvor smart du er
Pug Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 omg magnus du kan ikke serkasme omg du er litt usmart Omg mobilfreek, du kan ikke skrive, omg du er litt "usmart" skriveleifz har ikke noe med hvor smart du er Og evnen til å oppfatte sarkasme har mye mer å si på hvor smart du er?
Sigga Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Hørte fra en som hadde hørt det fra onklen til bestefar til en kamerat at rogues nå kan bruke sword til ambush!!!11
Radhoo Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Kan ikke moderatorene lage en "Ryktekassa" tråd som sticky. Så slipper vi alle: Jeg hørte fra en kompis kompis, som er fettern til en annen kompis, som igjen hørte det fra en papegøye som hadde vært peten til en GM at......."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå