MysticoN Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 (endret) her ser dere en hunter som roller 77 på Cape of the Black Baron dropped og looter den nesten med en gang, og jeg roller 86. hva mener dere om denne saken? edit: posta feil bilde:p sån no burde det være rett.. Endret 13. september 2005 av MysticoN
TRS Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Hvis han roller lavere enn noen andre og i tillegg looter den før alle har rollet, så er han en ninja.
Khalifen Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Hvis han loota den selv om du vant rollen, så er han en "ninja-looter", men det kan ha vært en misforståelse. Kanskje han trodde han vant den? Det er lett å tro det hvis noen er treige med å rolle.
Gnurk Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Definitivt ninjalooter ja. Men uansett, å melde pass på Bind on Pickup items for så å bruke /roll 100 er nesten dømt til å lede til fiasko Føler med deg, har vært etter Cape of the Black Baron selv altfor lenge.
Venerable Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Er det bare jeg som ser bilde av en Shaman?
Gjest medlem-75284 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Det der er da en shaman, eller? Ser jo totemene hans...
Licht Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Og derfor har vi Master Looter på bosser?
Radhoo Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Masterloot på stratbaron? Vi har tilogmed ikke masterloot i MC:P Men det er fordi vi stoler på hverandre og at hvis noen adds som dropper boe epic, så kan den som er nærmest plukke de opp. Adds på bossene i MC forsvinner veldig fort. Var en guild på Ravencrest som mistet BoEepics pga masterloot:P Det er dritt det.
Venerable Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Mystix vant rollen, men Cza tar kappen. Er det ikke åpenlyst at han en ninja?
Licht Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Masterloot på stratbaron? Vi har tilogmed ikke masterloot i MC:P Men det er fordi vi stoler på hverandre og at hvis noen adds som dropper boe epic, så kan den som er nærmest plukke de opp. Adds på bossene i MC forsvinner veldig fort. Var en guild på Ravencrest som mistet BoEepics pga masterloot:P Det er dritt det. Vi har ML på alle bosser. De fleste synes det er et godt system, da de slipper ninjaer til tross for at de er i en gruppe med folk de ikke kjenner. Earthen Ring har mye rart, og det fødes en ninja hver dag. Nå er det riktignok ikke ofte vi tar med oss folk vi ikke kjenner, men det skjer jo. Det eneste problemet vi har hatt med ML er en gang serveren gikk ned, og alt, inkludert ML lagget, så det gikk flere minutter før den som skulle ha noe fikk det.
Iver. Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Masterloot på stratbaron? Vi har tilogmed ikke masterloot i MC:P Men det er fordi vi stoler på hverandre og at hvis noen adds som dropper boe epic, så kan den som er nærmest plukke de opp. Adds på bossene i MC forsvinner veldig fort. Var en guild på Ravencrest som mistet BoEepics pga masterloot:P Det er dritt det. Vi og kjører Free for all i MC/Onyxia's Lair, spiller dog på en RP server så jeg forventer at folk er litt "snillere" der, men stoler også på de vi har med til MC!
Der Kommissar Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Masterloot på stratbaron? Vi har tilogmed ikke masterloot i MC:P Men det er fordi vi stoler på hverandre og at hvis noen adds som dropper boe epic, så kan den som er nærmest plukke de opp. Adds på bossene i MC forsvinner veldig fort. Var en guild på Ravencrest som mistet BoEepics pga masterloot:P Det er dritt det. Vi og kjører Free for all i MC/Onyxia's Lair, spiller dog på en RP server så jeg forventer at folk er litt "snillere" der, men stoler også på de vi har med til MC! Hehe, følte meg litt frista en gang. Gehennas lå bare der og liksom ropte "Kom og loot meg, kooom og looooot meg". Men jeg motstod frsitelsen, og det gjorde meg til en sterk antininja.
MysticoN Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 (endret) det bilde er av meg.. på chaten ser du at Ctz eller noe roller lavere enn meg og looter.. Edit: guilden min likte vist ikke at jeg posta en kvine tråd på server forumet:( Endret 13. september 2005 av MysticoN
Radhoo Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 (endret) På chatten så står det: For hunters/rogues. Du er vel ingen av delene. Kanskje det er derfor han tok den. Og finnes det ikke bedre kapper for shamans enn 15 agi og 20 attack power? Jeg anser iallefall kappa som hunter/rogue kappe. Endret 13. september 2005 av Radhoo
anon12234 Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 (endret) je, kan kjører "jeg trodde at jeg garantert kom til å vinne med 77"-taktikk. uansett hva han sier om at han trodde han kom til å vinne er bare bullshit. vet av mange som gjør sånn. han er et forbanna rasshøl. /ignore please masterloot er no dritt, det vet pct alt om. HAHA Endret 13. september 2005 av Henrik2k
MysticoN Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 På chatten så står det: For hunters/rogues.Du er vel ingen av delene. Kanskje det er derfor han tok den. Og finnes det ikke bedre kapper for shamans enn 15 agi og 20 attack power? Jeg anser iallefall kappa som hunter/rogue kappe. jaja.. men det er en sikkerlig bra cape for shamans også da.. og komme og si at den er hunter/rogue ting samme sek den dropper er bare tull..
Radhoo Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Når jeg leser chatten så står det: Hunters/rogues og Nah, shaman really upto to others tho. Noe som jeg tolker til at Shamans har ikke så mye bruk for denne enn hva rogues/hunters. Så det ser ut til at i gruppa så er det enighet om at det er rogues/hunters roll på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå