Gå til innhold

Hva er det mest irriterende med wow?

Anbefalte innlegg

Gadd ikke og starte en ny tråd så jeg legger den inn her, passer i grunn og så jeg er On Topic hehe, det som irriterer meg er at jeg ikke får sett bildene jeg tok i stad i WoW. De er lagret som TGA filer.. Noen som veit hva jeg kan gjøre for og få se på dem? Er det noe program jeg kan bruke til og konvertere dem over til jpg kansje?

Bruk Irfanview. Det er et raskt, praktisk program som kan vise alle bilder. Du kan lagre som .jpg i det.

Videoannonse
Annonse
Gadd ikke og starte en ny tråd så jeg legger den inn her, passer i grunn og så jeg er On Topic hehe, det som irriterer meg er at jeg ikke får sett bildene jeg tok i stad i WoW. De er lagret som TGA filer.. Noen som veit hva jeg kan gjøre for og få se på dem? Er det noe program jeg kan bruke til og konvertere dem over til jpg kansje?

tga2jpg

- Folk som "gtg" midt i en instance, eller ikke minst rett før siste boss

- Folk som har det travelt i instances, ikke har tid til å vente på mana eller instruksjoner, men bare rusher på i sitt tempo. Disse har somregel heller aldri tid til å vente på patrols, selv om jeg er 100% sikker på at den kommer.

- Warriors som tanker i (kun) Zerker-stance med det "ubre" 2h-våpenet sitt ("Cause it does more damage/I don't have a shield") når vi ikke slåss mot trashmobs

- Mages som puller med pyroblast (lol?)

- Hunters som N-roller på alt, selv ting de ikke kan bruke

- Mages som ikke sheeper når de blir bedt om det / rogues som ikke sap'er

- At det ikke går an å customize armoren sin litt (farger osv) Looks betyr mye for meg.

- At Laggerspine har en oppetid på 75% om dagen, og at den i den oppetiden lagger noe helt sinnsykt.

- Corpserun i Badlands

- Huntere som ønsker å være med i gruppen min, for så å rolle på alt leather med int, selv om de kan bruke mail fra 40. Jeg unngår å gruppe med huntere så godt som jeg kan.

- Når noen sier "FFS why didn't you heal me" når jeg står med 5 mobs på meg og barskin/ns er på cooldown (da kan til og med regrowt ta 5-6 sekunder å caste). Generelt når noen sier "HEAL ME!" til healeren, hva tror de vi er der for egentlig?

- Paladiner som tror de kan overleve alt

- Bloodpetals i Un'Goro, sykt overpowered meele for sin level :p

- At Glowing Brightwood Staff skal være så forbanna dyr på Laggerspine :cry:

- Beggers (selv om jeg har begynt å ha det litt gøy med dem på deres bekostning nå)

- Når jeg prøver å fortelle warrioren hvordan det er best at han tanker, men får slengt i trynet "A druid does not know shit about tanking", selv om jeg har en 60 warrior selv, i tillegg til å ha tanket de fleste instancer med druiden. Da blir de fort litt roligere.

Var vel det jeg kom på nå.

Hater Hunter hatere :mad: Seriøst, du har kanskje hatt en dårlig opplevelse med en Hunter, men det er jo like mange andre classes som gjør d samme? Tror du at i d sec. man velger hunter, så hopper et dyr ut av pcen og inn i øret på Hunteren som styrer hjernen hans til å N' på alt han ikke trenger!? SKJERPINGS! :thumbdown:

Hunter ruler! :thumbup:

Mest Irriterendes liste:

- Folk som prøver å lære deg din klasse

- Ninjalootere ( IKKE bare hunters, ALLE!)

-Leavere midt i en instance uten noen spesiell grunn.

- Folk som ikke kan spille classen sin skikkelig på lvl 60 :roll:

- Beggers og folk på lvl 30 som spør min 60 warrior om jeg vil være med i gnomeregan ( folk som jeg IKKE kjenner) :!:

det var vel alt om spillermessig:

Teknisk: Nedetid, problemer med loginservere, høy latency.

Det var alt... WoW er et herlig spill: men er nok INGEN MMORG's som er perfekte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...