Gå til innhold

Nye RP PVP realmen - hvem er med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
orc shaman er lagd, kommer sikkert kun til lvl 30 og så or©ker jeg ikke mer :) .

Jeg orket så langt som halvveis til level 2, eller ca. 8 minutter på Venture co.

1: General chat var spammet av OOC snakk

2: Noen snakket om hvilken klasse alt de hadde på andre realm, så jeg prøvde meg med et stunt "I dont know what undeads are and what they look like, but I think I am afraid of them already" For å være litt RP. Det tok nøyaktig 3 sekunder før whisperne startet å rulle inn "LOL ROFL LMAO N00b Don know what undead is" osv. -> Logout -> Tilbake til mitt kjære "normale" realm.

Skrevet

Hehe, starta en taslete liten orc warrior på Venture and Co.-servern. Starterområdet var et kaos, og jeg måtte nermest sloss for å få drepe mobs. Fikk med meg litt rp, resten var "What is rp pvp?!!!" osv... Var litt trasig :D

Skrevet

Jeg går vel litt off topic nå, men jeg prøver meg likevel jeg. Er det slik at det er mange rollespillere som har leavet de gamle serverene for å satse på RP PVP istedet for?

Kunne nemlig tenkt meg å prøve meg seriøst på en RP-server, siden jeg ikke lenger har mer enn noen få timer i uka å spille WoW på. Er kun jobb, jobb, jobb det går i her, og da ønsker jeg meg mest mulig kvalitetstid i Azeroth.

Er det slik at det er skikkelig god rollespilling på RP-serverene, eller er det praktisk talt like greit å spille på en PvE-server?

Skrevet
Jeg går vel litt off topic nå, men jeg prøver meg likevel jeg. Er det slik at det er mange rollespillere som har leavet de gamle serverene for å satse på RP PVP istedet for?

Kunne nemlig tenkt meg å prøve meg seriøst på en RP-server, siden jeg ikke lenger har mer enn noen få timer i uka å spille WoW på. Er kun jobb, jobb, jobb det går i her, og da ønsker jeg meg mest mulig kvalitetstid i Azeroth.

Er det slik at det er skikkelig god rollespilling på RP-serverene, eller er det praktisk talt like greit å spille på en PvE-server?

Jeg har fremdeles min main og hoved-alt på Earthen Ring, og de fleste jeg kjenner har også det.

Angående RP vs PvE, det kommer helt an på om du dømmer ut i fra idiotene i Goldshire/Barrens eller de RPerene som har vært på serveren lenge. Les Realm forumene for Earthen Ring/Argent Dawn, og finn deg en RP-guild, om du vil introduseres til RP.

Jeg spiller for øvrig på Defias Broterhood nå - Zurakh, troll rogue. Blir vel Blood Drinker i 2GE når ting kommer på plass. Sikkert over 100 medlemmer alt, nærmet seg 60 da jeg logget av rundt 19.00...

Faye = hawt

Skrevet

synes det var litt mye ooc snakkk i chatten.. skulle si noe med min ud rogue og så kom det meldinger fra norske folk: ikke kal deg snikmorderen det står imot blizz sin navnlåv.. fikk fiksa det :)

Skrevet

Helt sjukt mange "omgzor" folk der..! :) Men mesteparten "går" rundt og sier ting og tang til Quest giverne osv... Var rundt 15stk som fiska igår og ^^ Men tok 10min før jeg fant et monster på slutten så jeg ga opp for dagen :) Level 7 nå! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...