Tåkefyrste Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Jeg starta på Defias Brotherhood, var flere folk der.
mobilfreek Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 prøver og spille men tastaturet virker ikke i wow :S
mobilfreek Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 level 10 ud rogue på defias brotherhood
XzIz0 Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 noen på venture og noen på defias. hvorfor ikke bli enig om en felles?
Djengo^^ Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 jeg har en lvl 1 UD rogue på Defias Brotherhood
XzIz0 Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Kan ikke tråd starter bestemme en server og faction?
XzIz0 Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Kan ikke tråd starter bestemme en server og faction?
XzIz0 Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 jaja..starter på venture co som alliance siden det var en som anbefalte det
TaleX Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 jeg har starta en orc warrior på The Venture Co. han er lvl 6 nå...
OscarWoHA Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Mer Alliance til Defias Brotherhood, takk.
PcT Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Lager en horde hunter på Defias Brotherhood
Tåkefyrste Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Bur: lvl 4 Dwarf Warrior på Defias Brotherhood... you better watch out
chokke Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 orc shaman er lagd, kommer sikkert kun til lvl 30 og så or©ker jeg ikke mer .
Myx Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 orc shaman er lagd, kommer sikkert kun til lvl 30 og så or©ker jeg ikke mer . Jeg orket så langt som halvveis til level 2, eller ca. 8 minutter på Venture co. 1: General chat var spammet av OOC snakk 2: Noen snakket om hvilken klasse alt de hadde på andre realm, så jeg prøvde meg med et stunt "I dont know what undeads are and what they look like, but I think I am afraid of them already" For å være litt RP. Det tok nøyaktig 3 sekunder før whisperne startet å rulle inn "LOL ROFL LMAO N00b Don know what undead is" osv. -> Logout -> Tilbake til mitt kjære "normale" realm.
Der Kommissar Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Hehe, starta en taslete liten orc warrior på Venture and Co.-servern. Starterområdet var et kaos, og jeg måtte nermest sloss for å få drepe mobs. Fikk med meg litt rp, resten var "What is rp pvp?!!!" osv... Var litt trasig
Dʋgɢtung Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Jeg går vel litt off topic nå, men jeg prøver meg likevel jeg. Er det slik at det er mange rollespillere som har leavet de gamle serverene for å satse på RP PVP istedet for? Kunne nemlig tenkt meg å prøve meg seriøst på en RP-server, siden jeg ikke lenger har mer enn noen få timer i uka å spille WoW på. Er kun jobb, jobb, jobb det går i her, og da ønsker jeg meg mest mulig kvalitetstid i Azeroth. Er det slik at det er skikkelig god rollespilling på RP-serverene, eller er det praktisk talt like greit å spille på en PvE-server?
Licht Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Jeg går vel litt off topic nå, men jeg prøver meg likevel jeg. Er det slik at det er mange rollespillere som har leavet de gamle serverene for å satse på RP PVP istedet for? Kunne nemlig tenkt meg å prøve meg seriøst på en RP-server, siden jeg ikke lenger har mer enn noen få timer i uka å spille WoW på. Er kun jobb, jobb, jobb det går i her, og da ønsker jeg meg mest mulig kvalitetstid i Azeroth. Er det slik at det er skikkelig god rollespilling på RP-serverene, eller er det praktisk talt like greit å spille på en PvE-server? Jeg har fremdeles min main og hoved-alt på Earthen Ring, og de fleste jeg kjenner har også det. Angående RP vs PvE, det kommer helt an på om du dømmer ut i fra idiotene i Goldshire/Barrens eller de RPerene som har vært på serveren lenge. Les Realm forumene for Earthen Ring/Argent Dawn, og finn deg en RP-guild, om du vil introduseres til RP. Jeg spiller for øvrig på Defias Broterhood nå - Zurakh, troll rogue. Blir vel Blood Drinker i 2GE når ting kommer på plass. Sikkert over 100 medlemmer alt, nærmet seg 60 da jeg logget av rundt 19.00... Faye = hawt
ka1ser Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 RP'ing ser ganske tøft ut, og jeg kunne godt tenkt meg til å hatt en alt, men kunne ikke vi prøvd å organisert oss på en server, som en faksjon?
mobilfreek Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 synes det var litt mye ooc snakkk i chatten.. skulle si noe med min ud rogue og så kom det meldinger fra norske folk: ikke kal deg snikmorderen det står imot blizz sin navnlåv.. fikk fiksa det
PcT Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Helt sjukt mange "omgzor" folk der..! Men mesteparten "går" rundt og sier ting og tang til Quest giverne osv... Var rundt 15stk som fiska igår og ^^ Men tok 10min før jeg fant et monster på slutten så jeg ga opp for dagen Level 7 nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå