Gå til innhold

Rollespilling i spill?


Anbefalte innlegg

Hei.. er på utkikk etter et spill der man "rollespiller" med hverandre, for de som vet hva det betyr ;)

 

Har spilt NeverWinterNights på rollespill servere og hatt det utrolig morsomt, men er litt lei av selve spillet :-) Lurer på om noen vet om annet spill der folk rollespiller?

 

Med rollespilling mener jeg at man spiller som i pen&paper rollespill... at man agerer ut karakteren sin, og snakker gjennom karakterern, og ikke nevner noe spillteknisk som f.eks. levels og hitpoints etc, at man faktisk driver "skuespill". Det kan være utrolig givende, men det forutsetter at de andre spillerne er med på leken... at ingen begynner å løpe rundt og snakke om XP, levels og slikt :-)

 

Finnes det ut der? Vil gjerne ha noe med god grafikk/interface, helst ikke noe 2d-spill eller tekstbassert, men tar imot alle forslag!!

 

:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Interessant, har prøvd bare et slikt "mmospill og det var Guild Wars, ble skuffet, fin grafikk, men alle "innbyggerne" går jo og er hver sin helt i samme story... ble litt for mange hovedpersoner i samme suppa... og for quest bassert :) Iallefall ikke noe RP materiale, var også vanskelig å samarbeide om quests syntes jeg..

 

Men det jeg skulle spørre om var om noen har prøvd RP servere på WoW ? Tar folk seg tid til å rollespille der, eller er det bare 'kamuflert powergaming' ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...