Gå til innhold

Hvordan ta vekk lyd da du tar bilde med k700i ?

[SifO]

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har en ikke så alt for gammel K700i, og heilt siden jeg fikk den har jeg irritert meg over lyden som kommer da jeg tar et bilde. (faktisk non venner åsså som er irritert over lyden)

Noen som vet hvordan jeg tar den vekk ?

Takker for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Sett den på lydløs..

Det hjelper vel ikke på K700i.

du må flashe den..eller som sagt tilligere:

Eneste måten å få den vekk på er å oppdatere den med uoriginal FW.. fungere ikke å bare sette den på lydløs på k700i

Endret av mohamedina
Skrevet

Til info: Min K700i har ikke oppgradert firmware, men er ganske ny (1 -2 mnd). Kommer ikke en lyd når jeg tar bilde og tlf er i "lydløs" profil. :)

Skrevet

Du må ha en t28 eller en TMS (TotalMultiServer) 2 in 1 kabel samt en credit til TMS for å ta vekk kameralyden. Du kan samtidig endre Mld toner på din telefon. Begge deler selges bl.a. på qxl. Søk på TMS eller unlock.

Skrevet

telefonen min er bare et par mndr gammel den åsså, men kommer kameralyd uans hvilken profil eller status jeg velger.

finnes det ikke enklere måter å gjøre det på enn å oppgradere firmware (hvordan gjøre det på telefonen ?) eller kjøpe denne kabelen dere snakker om ?

Skrevet (endret)

Tror det kun var i den første firmwaren til K700 kameralyden var borte når telefonen var "lydløs".

Trenger for øvrig ikke å flashe telefonen - kun kjøre en bitteliten patch eller fjerne/bytte lydfilen. Og nei, dette er ikke mulig uten service-kabel.

Endret av Lurifaksen
Skrevet
Tror det kun var i den første firmwaren til K700 kameralyden var borte når telefonen var "lydløs".

Trenger for øvrig ikke å flashe telefonen - kun kjøre en bitteliten patch eller fjerne/bytte lydfilen. Og nei, dette er ikke mulig uten service-kabel.

hvor får man lastet ned denne firmwaren?

Skrevet

hvor får man lastet ned denne firmwaren?

Kan en flashe uten serivekable, altså over bluetooth? Hvis ikke, hvor får jeg tak i servicekabel?

link til sider med nyeste\uorginal firmware?

• 1 måned senere...
Skrevet
Til info: Min K700i har ikke oppgradert firmware, men er ganske ny (1 -2 mnd).  Kommer ikke en lyd når jeg tar bilde og tlf er i "lydløs" profil.  :)

4828750[/snapback]

Hvilken FW-versjon har du da? Min er tre måneder gammel og kameralyden høres på en mils avstand uansett innstilling. Min har FW-versjon: R2AE033

Du finner FW-versjon ved å taste: >*<<*<* , der > og < er henholdsvis høgre og venstre med joysticken.

Skrevet
Til info: Min K700i har ikke oppgradert firmware, men er ganske ny (1 -2 mnd).  Kommer ikke en lyd når jeg tar bilde og tlf er i "lydløs" profil.  :)

4828750[/snapback]

Hvilken FW-versjon har du da? Min er tre måneder gammel og kameralyden høres på en mils avstand uansett innstilling. Min har FW-versjon: R2AE033

Den har FW-versjon: R2AY004

Vet ikke om den er eldre eller nyere enn din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...