Gå til innhold

innrømmer at jeg oppførte meg dårlig


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Start horde på BB du. Så skal ejg bruke all tiden min til å jakte deg ned og drepe deg til du gir opp WoW.

Uuuuuu så tøff du er!

Veldig unødvendig innlegg der kårekårelimihåret.

 

Ontopic: Velkommen til "The world of Warcraft", håper du skammer deg ordentlig. Lag en horde på silvermoon så er du tilgitt. :D Og da får jeg juleønsket mitt oppfyllt også :p

Lenke til kommentar
Jeg syntes at WoW var et skikkelig lamt møkkaspill helt til jeg kjøpte det i ren desperasjon over all nerfingen i EQ2....vi kan si det slik at jeg ikke har angret ett eneste sekund i ettertid.

Hurra! Da er det bare GW-fanboys igjen da. Tipper de kommer rundt juletider.

Ja, nesten hele GW guilden min sier at de skal gå over til WoW. :)

Skulle begynne i løpet av uken.

Lenke til kommentar
Jeg syntes at WoW var et skikkelig lamt møkkaspill helt til jeg kjøpte det i ren desperasjon over all nerfingen i EQ2....vi kan si det slik at jeg ikke har angret ett eneste sekund i ettertid.

Hurra! Da er det bare GW-fanboys igjen da. Tipper de kommer rundt juletider.

Ja, nesten hele GW guilden min sier at de skal gå over til WoW. :)

Skulle begynne i løpet av uken.

:whistle:

Lenke til kommentar

Du er bare så taper master casemodd :!:

 

EDIT: Dere wow spillere, dere burde jo uansett ikke ta det han sa for lenge siden noe nært innpå dere, liksom, når jeg leste det tenkte jeg: HAHAHA angrer han virkelig så JÆÆÆvlig på at han kjøpte seg GW istede for WoW?

 

Før jeg spillte wow igjen. Le av slikt, ikke bli sur. :thumbup:

Endret av genetex
Lenke til kommentar
jeg er lei for det at jeg skreiv den tulletråden om WoW folk, fordi jeg har nå fått hetta på WoW selv, skal starte i morra eller på tirsdag.

 

så jeg unnskylder meg for den dårlige oppførselen jeg hadde ovenfor Wow fansen her på forumet.

 

jeg har nå innsett hvor kult WoW er^^

 

så igjen unnskyld

Dette er jo minst like mye tull:/

 

Hva med å prøve spillet, før du utaler deg om spillerne?

Lenke til kommentar
Ja, nesten hele GW guilden min sier at de skal gå over til WoW. :)

Skulle begynne i løpet av uken.

Hei, nå har du dummet deg ut. :thumbup:

 

Fordi wow suger? :shrug:

sikkert endel andre grunner!

Har du prøvd wow i end-game? 

 

Sikkert helt suxxor :dribble:

Ekke så mye og bli banna ifa igrunn ... gw kategorien er det eneste som har litt klassse igjen .. ot har forfallt ... ble om til ot-baren

Og værst av alt så kom denne kategorien, egner seg bare til EKTE kvalitets spam og hetsing slik som dette..

 

Master casemod for president!

fordi vi bare hetser dere .. ikke no anna  ;)
Lenke til kommentar

Master Casemod :Om du byner å spille Horde på Burning Blade er du tilgitt :p

 

Haha, neida.. Men det er jo bare et eksempel på alle dem som sier at WoW suger å sånn da.. Dem veit bare ikke hvor bra det er, og bare slenger masse dritt som dem egentlig ikke mener, eller i det hele tatt VEIT om dem mener.. :thumbdown:

 

Menmen, bra det er en som har skjønt det da.. ;]

Lenke til kommentar
Master Casemod :Om du byner å spille Horde på Burning Blade er du tilgitt :p

 

Haha, neida.. Men det er jo bare et eksempel på alle dem som sier at WoW suger å sånn da.. Dem veit bare ikke hvor bra det er, og bare slenger masse dritt som dem egentlig ikke mener, eller i det hele tatt VEIT om dem mener.. :thumbdown:

 

Menmen, bra det er en som har skjønt det da.. ;]

"det koster 100 (ca) kroner i måneden så det suger sikkert"

 

typisk kommentar i klassen min :roll:

Lenke til kommentar
For min skyld er du tilgitt.. Jeg bryr meg ikke om alle de personene som sier de ikke liker WoW.. Men jeg elsker det.. Dem sin mening.. Men det er bra du har lært av dine feil.. Start på sylvanas, Alliance siden.. Snakk med Absinth.. Så skal jeg fikse det opp for deg ;)

Gir alle ny startende venner 1g.. Så start på sylvanas ;)

Dårlig start:/

 

Man burde lære seg å tjene penger selv.

 

Hvis ikke får man flere tiggere

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...