robiwan Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Jeg er på utkikk etter en videospiller(til windows) som kan spille av rar filer som har video filer inni seg. Vet at noe sånt finnes til linux, men fins det til windows?
zjulik Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Kan du ikke bare pakke dem opp først? http://www.rarlab.com/
robiwan Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Tenkte jeg skulle slippe det da...
Zeph Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Dei tar jo like stor plasss om dei er i eit arkiv eller ikkje?
Bytex Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 (endret) Hvis du installerer winrar kan du bare dobbelklikke på rar-fila filmen er i, så åpner den i Winrar, og du kan starte filmen direkte derfra. No sweat. Det kan ta laaaang tid å pakke ut store filer, sikkert det han vil unngå. Endret 11. september 2005 av Bitex
robiwan Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Mener hvertfall at noe sånt skulle finnes i linux, virka som en skikkelig bra player, skippa automatisk til CD2 hvis foldername vaf CD1 eller neste "logiske" .avi fil. Denne player'n spilte også av .avi filer som var inne i .rar
robiwan Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Dei tar jo like stor plasss om dei er i eit arkiv eller ikkje? enda større grunn til at man ikke burde pakke de ut før man ser på dem.
Loomy Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Filen må pakkes ut enten du vil eller ei. Noe annet ville vært et brudd på de fysiske lovene Det som derimot sikkert går an er å "streame" videoen fra rar-filen. Dvs. pakke ut litt og litt etterhvert som det trengs.
robiwan Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Filen må pakkes ut enten du vil eller ei. Noe annet ville vært et brudd på de fysiske lovene Det som derimot sikkert går an er å "streame" videoen fra rar-filen. Dvs. pakke ut litt og litt etterhvert som det trengs. Det var vel egentlig no sånt jeg tenkte på også... Hadde da vært kjempe kjekt om han også byttet automatisk til CD2 når CD1 var ferdig, hvis den lå i samme folder/directory/mappe/katalog(kjært barn, mange navn ). Skulle ikke vært så veldig hokus pokus og lage et program så klarer det...
Zeph Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Dei tar jo like stor plasss om dei er i eit arkiv eller ikkje? enda større grunn til at man ikke burde pakke de ut før man ser på dem. Er det så mange filmar som kjem innpakka? Dei fleste eg lastar ned er reine filmfiler.
El Viking Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 VideoLAN gjør vel det til en viss grad? Hvis rar-filene har "riktige" navn.
olear Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 MPlayer spiller av rarfiler uten noe problem.
robiwan Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Har testa ut Mplayer nå (i windows) og tror det var dette programmet jeg så kompisen min bruke til linux, men jeg får det ikke til å spille av rar filer da....
olear Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Det er ikke sikkert den versjonen du bruker er kompilert med støtte for RAR. Nyeste versjon for Windows ligger her : http://www1.mplayerhq.hu/MPlayer/releases/win32/ Kan være mulig at windowsversjonen ikke støtter unrar.
martlo Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Har du XBOX med XBMC er det bare å trykke på en RAR-fil, så starter filmen. Hendig
robiwan Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Har du XBOX med XBMC er det bare å trykke på en RAR-fil, så starter filmen. Hendig Sorry har ikke Xbox, vurderer å skaffe meg det da... Men dette skulle ikke vært så altfor vanskelig å fikse da...
robiwan Skrevet 24. september 2005 Forfatter Skrevet 24. september 2005 Det er ikke sikkert den versjonen du bruker er kompilert med støtte for RAR. Nyeste versjon for Windows ligger her : http://www1.mplayerhq.hu/MPlayer/releases/win32/ Kan være mulig at windowsversjonen ikke støtter unrar. Det er den versjonen jeg prøver på....
olear Skrevet 24. september 2005 Skrevet 24. september 2005 Denne skal fungere: http://mplayer.sunset-utopia.homeip.net/
Øssa Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Hvis du installerer winrar kan du bare dobbelklikke på rar-fila filmen er i, så åpner den i Winrar, og du kan starte filmen direkte derfra. No sweat. Det kan ta laaaang tid å pakke ut store filer, sikkert det han vil unngå. Hvis du trykker på filen inne i .rar-filen så pakker windows filen ut og lagrer den i en eller annen temp. mappe og så spiller den av.
robiwan Skrevet 10. oktober 2005 Forfatter Skrevet 10. oktober 2005 Hvis du installerer winrar kan du bare dobbelklikke på rar-fila filmen er i, så åpner den i Winrar, og du kan starte filmen direkte derfra. No sweat. Det kan ta laaaang tid å pakke ut store filer, sikkert det han vil unngå. Hvis du trykker på filen inne i .rar-filen så pakker windows filen ut og lagrer den i en eller annen temp. mappe og så spiller den av. Må jo fortsatt vente til fila er pakket ut da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå