Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Problemer Med Telenor ADSL kopler seg stadig ut!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel jeg slenger inn en her også jeg.

Jeg har også telenor, med telenor EKSTRA.

hatt 4mbit i 2mnd nå, men nå di siste 3 dagene har dem satt den ned til 2mbit, uten att vi har fått noe varsel, vis jeg går inn på telenor sine sider nå så står det adsl ekstra 4000/400!

Noen andre som har fått det sånn?

 

hilsen en som er rimelig irritert for tiden!

Endret av AMPFILER
Lenke til kommentar

Dette er bare en dårlig teori, men:

 

Når telenor oppgraderer abbonementene sine, betyr det nødvendigvis ikke at de oppgraderer utstyret i sentralen til å tåle den lasten dette fører med seg. Iflg. bluecom support har telenor en policy om at en sentral skal være overbelastet så og så mange prosent innenfor visse tidsperioder , og dette skal påvirke så og så mange brukere før de oppgraderer sentralen.

 

Min sentral ble oppgradert mandag for 2 uker siden, og da ble alt mye mer stabilt. Det er forsåvidt ikke første gangen dette er tilfelle på min sentral.

Lenke til kommentar

slet lenge med at linja mi ramlett ut, så fikk jeg oppgradert linja tidligere enn andre som ett plaster på såret, da fikk jeg plutslig fart på 768/256 :s, men etter å kontakte de ennda en gang, hatt montør hjemme og 1000vis av mailer har jeg fått ett nett som har gått fra 768/128 til 768/256 til 1000/200 med at den kobller seg av ca 5 ganger i uka :S iritabelt når jeg jører ftp :(

 

men servicen på telenor er det ikke noe galen med.... men ting tar tid(veeeeldig lang tid) d er telenor mestere i ;)

(ganske like meg di :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...