Gå til innhold

TEST: Nokia MP3 music kit

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi lot ikke muligheten gå fra oss til å teste hva som skjedde dersom vi kombinerte stereoanlegget og alarmfunksjonen. For å gjøre en lang historie kort: Undertegnede trengte ikke kaffe den morgenen.

:wee:

Fin test. :)

Lyden ble ikke hakkete eller skurrete når dere koblet den til et stereoannlegg og spilte med relativt høy lyd?

Skrevet

Lyden holdt kvaliteten bra hele tiden den. =) Testen er nå oppdatert med bilder. Det var litt komplikasjoner med opplastningen, beklager forsinkelsen. :blush:

Skrevet (endret)

Et slik kit skal jeg ha til min Nokia 6230i når jeg får lønn. Kjekt å ha litt musikk i ørene når jeg driver å jobber ;)

Edit: Riktig uten Koss Porta Pro og datakabel, har førstnevnte pluss minnekortleser.

Endret av Zemeckis
Skrevet

Merk at adapteren kan avgi høye klikkelyder på enkelte mobiler, spesielt under skifte av sang og åpning av andre programmer, samt ved all bruk av tastatur dersom tastelyd er aktivert. Forbasket irriterende, for klikkelydene er så absolutt hørbare!

Har prøvd adapteren med 6230i, 6101 og 6680. 6101 funket uten problemer, mens på de to andre fikk jeg klikkelydene.

Skrevet

Noen som har denne i prislistene ennå? Løst kommer delene på 744,- hos Amentio.no i dag, så med en antatt pris på rundt tusenlappen ser jeg ikke helt poenget. De burde i det minste ha spandert et Mobile MMC slik at flere telefoner kan bruke settet.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...