Gå til innhold

Grei hjemmepc til vanlig bruk


Anbefalte innlegg

Hei

Ei veninne av meg skal ha seg en ny pc, med skjerm og hele pakka (tastatur, mus, høytt.)

Så lurer jeg på om dere har noe bra forslag til under 10 000?

Trenger ikke være så veldig heftig tenker jeg, et 6600GT/6600 kort kanskje, og ASUS A8N SLI Premium, noen OCZ brikker(1024MB), Hdd på 200-250GB(Maxtor, Sansung) DVD-Brenner, Floppy, AMD Athlon 64 3200+ 2.0GHz.

Noen som kan hjelpe til?

 

Takk for svar :)

 

-Qvin-

 

EDIT: Skal oxo være med kabinett og Psu ;) Ellers går det jo ikke :p

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal en jente med AMD64 3500+, 1GB RAM og svært tower? Kjøp heller en Shuttle (SN25P/ST20G5?) med 3000+ og 512MB kvalitet DDR.

 

Et alternativ kan også være XCube, http://www.psdata.no/ps.asp?it=112858. Kan ikke gå god for kvaliteten her siden jeg er Shuttle-mann selv, men den holder nok til en jentes bruk uansett. Dessuten er den dead sexy, har et par sort XCube P4 på jobb, SKIT lekre :)

 

Her er en test av XCube'n også: http://www.hardware.no/artikkel/18165

Endret av arokh
Lenke til kommentar

Du finner noen av de beste tilbudene på dinside.no.

 

Men hvis det skal være snakk om en gjennomsnittsbrukers eneste pc, så ville jeg faktisk heller vurdert en laptop fremfor en stasjonær maskin. De er gjerne littegranne dyrere, men prisforskjellen er nå så liten at det definitivt bør vurderes. Og når hun ikke skal spille de aller heftigste spillene i aller beste oppløsning, så er det desto mer aktuelt. :)

Lenke til kommentar
Du finner noen av de beste tilbudene på dinside.no.

 

Men hvis det skal være snakk om en gjennomsnittsbrukers eneste pc, så ville jeg faktisk heller vurdert en laptop fremfor en stasjonær maskin. De er gjerne littegranne dyrere, men prisforskjellen er nå så liten at det definitivt bør vurderes. Og når hun ikke skal spille de aller heftigste spillene i aller beste oppløsning, så er det desto mer aktuelt.  :)

Hun tenkte på en laptop men skifta mening :S Den du satt opp der, hva mer trenger man en den der? bare skjerm, tastatur, mus, høytt.? hw? for den så rimelig grei ut :)

Endret av DJ Ovin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...