eLang Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Lurer på om jeg skal lage en spill partisjon og en kontor partisjon på min nye pc. Hensikten er jo å ha en "ren" og rask pc til web, kontor og photoshop. Og en annen partisjon som jeg kun har tenkt å bruke til spill. Er det en fordel, eller er det noen som har andre forslag?.. (jeg synes det høres lurt ut ) Lenke til kommentar
HKO Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Heisan. Regner med at du mener at du skal ha windows på begge partisjonene. Virker jo lurt i teorien, men min erfaring er at man ikke gidder å bytte win. for å endre bruksområde. Hvertfall gjelder det meg. Kansje andre har andre erfaringer. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Tror det holder lenge med 2 brukere istedenfor 2 egne instalasjoner. Mye mindre slit da Lenke til kommentar
V36a Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Joda dette høres jo bra ut i teorien, men hvordan tror du det blir i praksis? Som HKO sa, det er lett å glemme eller ikke gidde å bytte partisjon / bruker når man endrer bruksområde. Har prøvd dette selv, og jeg ble fort lei av å bytte hele tiden. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Jeg prøvde også dette, en Lydprogram, og en generell windowspartisjon. Endte opp med at jeg aldri orka å reboote bare for å starte Cubase, så det blanda seg likevel. Lenke til kommentar
eLang Skrevet 10. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) joda, dere er jo inne på noe, men kommer jo sikkert for det meste å være inne på spill partisjonen. Nå, med min gammle pc tar det 35sek og boot opp, og med en ny en går det vel litt raskere...?. Synes det virker greit og ha en partisjon der man kan ha masse spill +++. Og så bare ha en strøken part. med office, msn, ps, av og firefox. trur jeg prøver det, så får vi se åssen det går... Endret 10. september 2005 av eLang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå