phnx85 Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Hvor lang tid tar det egentlig å formatere en 400GB disk? Jeg satt den på formatering kl 23:30 i går og da jeg stod opp i mårrest var den enda bare på 5%
phnx85 Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 Ehm.. Var det et forsøk på å være ironisk?`Det som var ekstra rart var at Partition Magic 8 brukte bare et halvt minutt på å formatere harddisken.
Hårek Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Selve formateringen tar nok ikke lang tid. Men vanlig formatering innebærer også en sjekk av alle sektorene på disken, og det tar lang tid. Hvis det da faktisk er noen dårlige sektorer kan det ta veldig lang tid.
phnx85 Skrevet 10. september 2005 Forfatter Skrevet 10. september 2005 Dette var da en brand spanking new Seagate 400GB s-ata disk. Syntes det virket så rart at det på ca 9 timer var bare 5% av formateringen fullført. Formaterte via disk management.
Wooho Skrevet 10. september 2005 Skrevet 10. september 2005 Ehm.. Var det et forsøk på å være ironisk?`Det som var ekstra rart var at Partition Magic 8 brukte bare et halvt minutt på å formatere harddisken. Var nok ikke ment ironisk nei. Men når du formaterer harddisken har du jo to valg Quick Format og den vanlige format som tar mye lengere tid. Prøv Quick Format du. Hvis dette ikke funker så er det noe galt med disken din.
phnx85 Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Jeg brukte Partition Magic til formateringen etter på, så harddisken er formatert. Det jeg egentlig lurte på om det kunne være noe galt med harddisken/hovedkortet/Windows siden den kun var 5% formatert etter 9 timer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå