Gå til innhold

Noen romskip spill som er bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tatt frem igjen Homeworld2 og spillt litt. Men er det noen nyere spill av samme type? Altså hvor handlingen er lagt til verdensrommet. Noe annet en starwars.

Du også drog frem det gullet av et spill ja :love: Hmm ja lurte falktisk på noe av det samme eg også, altså RTS spill i likhet me HW2?

Lenke til kommentar

Åja, RTS romskip, såg ikkje eg. Min feil...

 

Hmmm... Homeworld dekker jo det meste av den slags... Eg kan nemne nokon svake kopierer, men må ærlig talt seie at Homeworld er den suverent sterkaste av Space RTS. Alt anna vert vel meir eller mindre berre skuff.

 

Men Star Wars: Galactic Wars eller kva det var, skal jo du kunne sloss i space òg. Det vert vel skøy.

Lenke til kommentar
Du burde prøve Nexus: The Jupiter Incident  :thumbup:

 

 

http://www.gamespot.com/pc/strategy/nexus/index.html?q=nexus

Skal ta en nærmere titt på det, åssen er det i forhold til HW spilla?

 

glem det, leser litt om det nå :thumbup:

 

Ut i fra demoen eg prøvde nettopp så kan eg si en ting, Vir varr uten like og et utrolig stiv å lite fleksibelt kontroll system. Tok lang før eg heile tatt fant ka som skjedde på skjermen, ikkje noe training av noe slag var det i demoen heller :thumbdown:

 

Men for svarte, eg har egntlig ingenting å dømme spillet for, demoen virka dårlig ihvertfall. Du som anbefalte spillet, har du erfaring med det??

 

BTW, det spillet hadde de feste eksplosjonene eg har sett :innocent:

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Du burde prøve Nexus: The Jupiter Incident  :thumbup:

 

 

http://www.gamespot.com/pc/strategy/nexus/index.html?q=nexus

Skal ta en nærmere titt på det, åssen er det i forhold til HW spilla?

 

glem det, leser litt om det nå :thumbup:

 

Ut i fra demoen eg prøvde nettopp så kan eg si en ting, Vir varr uten like og et utrolig stiv å lite fleksibelt kontroll system. Tok lang før eg heile tatt fant ka som skjedde på skjermen, ikkje noe training av noe slag var det i demoen heller :thumbdown:

 

Men for svarte, eg har egntlig ingenting å dømme spillet for, demoen virka dårlig ihvertfall. Du som anbefalte spillet, har du erfaring med det??

 

BTW, det spillet hadde de feste eksplosjonene eg har sett :innocent:

Ja, det kan virke litt uoversiktelig med engang, spesielt den demoen.

I hovedspillet er det en mye mykere start med tutorial :)

Når du har fått satt deg litt inn i kontrollene så ser du at de er ikke er så uoversiktelige som de først så ut som. Jeg synes faktisk de er veldig bra.

 

Jeg er vel nesten ferdig med det, er vel på slutten nå tror jeg.

Historien er også bra gjennomført og du må hele tiden spille litt mer for å se hva som skjer videre ;)

Dette er hvertfall et av de spillene som jeg har blitt skikkelig hekta på :)

Synes bare det er så utrolig bra gjennomført :thumbup:

 

 

Men det kan ikke helt sammenlignes med Homeworld, for du spiller på en litt annen måte.

 

Jeg anbefaler deg å gi spillet en sjanse!

Nå får du det vel også ganske billig i diverse butikker :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...