Gå til innhold

Human 50 rogue

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke våpen burde jeg skaffe meg nå? fra instances osv, evt noe andre good drops jeg trenger? har Phantom Blade, og Vanquisher's Sword akkurat nå, er ikke så gunstig akkurat. Dagger\sword, Sword\sword, Mace\sword eller no i den duren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vell, jeg skal skifte builden, er en kompis jeg prøver å hjelpe, han er litt noob ;P og, jeg har ikke så stort peiling på rogue selv, er ikke shankeren i BRD? litt liten lvl for det er han vell?

Skrevet
En jeg kjenner på Al'akir skaffet seg Shanker'n i lvl 52 alene

Hvordan ? :\

Ingen anelse.. han sa at han hadde sett på masse filmer om hvordan man skulle gjøre det og sånn.

pluteslig en dag ser jeg han i IF med shanker'n.. i lvl 52

Skrevet (endret)

Skaff deg Shadow Protection Potions, Major Healing Potion og bruk Mind-Numbing Poison, dra en Evasion, og litt Eviscerate spamming og saken skal ikke være så vanskelig :).

Endret av Artex
Skrevet
Ingen anelse.. han sa at han hadde sett på masse filmer om hvordan man skulle gjøre det og sånn.

En i guilden sa også at han gjorde det (solo-stealthrun), og han var 52 (husker det godt, fordi andre rogues gjør runs til de er 60 uten å se den droppe engang), men jeg skjønner ikke åssen han ikke blir tatt av aggro. :\

Skrevet

En i guilden sa også at han gjorde det (solo-stealthrun), og han var 52 (husker det godt, fordi andre rogues gjør runs til de er 60 uten å se den droppe engang), men jeg skjønner ikke åssen han ikke blir tatt av aggro. :\

Ærlig talt så tror jeg ikke det går an på lvl 52, rett og slett fordi bossen som dropper den, er for vanskelig. Rundt lvl 56 går det nok an derimot. Jeg gjorde det på 57. Men om man har veldig veldig bra gear på lvl 52 så kanskje. Men da har man vel egentlig ikke behov for den. Husk for all del å ta med mind numbing poison (funker på bossen).

Skrevet

Shankeren er faktisk veldig nyttig uansett hvilket gear du har, den er blant de beste daggerne som er å få fatt i utenfor MC/BWL eller å gjøre PvP 24/7

Skrevet

Funker finfint på level 54 :).

Tror nok jeg skal begynne på level 54, med en venn, kjøre runs til vi har den begge to..

Eneste ting som kan bli litt problematisk (er ikke helt sikker), er å bruke nøkkelen på hjul-mekanismen for å åpne "snarveien".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...