Gå til innhold

No er det borgarleg fleirtall


Anbefalte innlegg

De borgelige ble EID! :p Var med og hjalp på en Direkte Live satelitt sending om valget, og det var veldig jevnt fra det jeg har sett, men i de siste timene så trakk de rød-grønne dte lengste strådet. Men på et tidspunkt var det 85-84, 84-85 hele tiden, det var veldig spennende! Får bare håpe at de gjør det bra ;) Selv om når jeg tenker på det nå, så kan Borgelig ha vært bedre.

 

 

Hva kan vel jeg si, jeg har egentlig ikke peiling :p

 

Natta, det har vært en laaang kveld for meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk og lov, ikke mer Kristin Clemet :w00t:

Man går fra den ene inkompetente Kristin'en til den andre. Halvorsen som finansminister er noe jeg tror vi godt kunne vært foruten f.eks.

Vi har da vitterlig hatt 2 inkompetente Kristin'er i nåværende periode - Clemet og (enda mer inkompetente) Krohn Devold :whistle:

jepp, de har kjørt ned skolen og forsvaret i dass.

 

off-topic : fet avatar :D

Endret av Jonki
Lenke til kommentar
Og så kommer hverdagen, høyere skatter og avgifter, mindre disiplin i skolen osv. Og nå kom beskjeden at bedriften flagger ut pga valgresultatet. Heia rødgrønne j*vler..

Hvis noen liksom flagger ut pga valgresultatet så er de skikelig tett i hodet, men de får gjøre som de vil.

Jau, bedrifter som vil spare millioner på å flagge ut og bli mer konkuransedyktige er skikkelig dumme i hodet :p

 

Blir nok ingen som gjør det i dag, men så snart nye skatter og avgifter kommer på plass vil vi nok se en del forandringer. For ikke å glemme formueskatt og min personlige favoritt, høyere rente!

 

Skal si jeg er glad for å være norsk i dag, folk har tydligvis glemt at Norge går så det suser nå, så da må man stemme AP som gjorde det utrolig dårlig sist de satt med makt.

Lenke til kommentar
Skal si jeg er glad for å være norsk i dag, folk har tydligvis glemt at Norge går så det suser nå, så da må man stemme AP som gjorde det utrolig dårlig sist de satt med makt.

Ja, man kan lure på hva slags logikk store deler av befolkningen følger. Det er tydelig at LO's og AP's skremselspropaganda har fungert. Halvsannheter tatt ut av helheten har atter gjort susen for venstresiden.

 

Dette bildet sier også kanskje en del? :sick:

post-57-1126593664_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det som varmer kanskje aller best er at selv de rødgrønne velgerne har nå skjønt at SV er ikke veien å gå! På den rødgrønne siden gikk alle frem(eller på stedet hvil) mens SV gikk solid tilbake. Følgelig vil jeg herved frembringe enn takk til de rødgrønne for deres innsats i denne saken. Godt å se at det finnes fornuft på den siden også! :thumbup:

Lenke til kommentar
Det som varmer kanskje aller best er at selv de rødgrønne velgerne har nå skjønt at SV er ikke veien å gå! På den rødgrønne siden gikk alle frem(eller på stedet hvil) mens SV gikk solid tilbake. Følgelig vil jeg herved frembringe enn takk til de rødgrønne for deres innsats i denne saken. Godt å se at det finnes fornuft på den siden også! :thumbup:

You know, SV har aldri vært store. Jeg er litt mindre respektfull en jeg pleier å forsøke å være i dag, men SV-velgere er stort sett en gjeng lettlurte lavpanner som løper etter de billige floskelene. "Miljø, ja så bra!" "Penger, nei så egoistisk!" "Menneskelige verdier, ja så bra!". Og slike mennesker de har ikke noen skikkelig filosofisk forankring, og dermed driver de hit og dit ettersom vinden blåser.

 

SV fikk høy oppslutning ved forrige valg. Og flere av mine sosialistiske veninner (ja, dette er snakk om hunkjønn), de uttalte ting som "Jeg stemmer SV, fordi Frp er blitt så store". (Der har du eksempel på filosofisk forankriong på høy plan). Frp's størrelse var i mediene den gang. Det var et varmt tema. Og Frp er farlig, vet dere, så medievinden blåste disse velgerne over til SV.

 

Men nå er Jens i slag. Han har fått god råd av medierådgiverne sine, og blitt sleipere enn noen sinne. Frp's størrelse er ikke lenger det store temaet. Derimot er den nye skremselspropagandaen de homofobe regjeringspartiene som bare tnker på penger ikke på mennesker. Så disse lettblåste velgerne blåser tilbake til AP igjen. Det er helt naturlig.

 

For en viss verdiforankring har de faktisk, disse (politisk sett, mange av dem er ålreite mennesker) forblåste eksistensene. De er imot alt som har med penger og handel og krig og fred og USA og sånn.

Lenke til kommentar
*snip*

Så disse lettblåste velgerne blåser tilbake til AP igjen. Det er helt naturlig.

*snip*

I såfall trekker jeg tilbake min takknemlighet ovenfor de rødgrønne. ;)

Men seriøst sett, så er det nok tragisk mye sannhet i den triste skildringen du gir. :(

 

jepp, de har kjørt ned skolen og forsvaret i dass.

På hvilken måte har K.C. kjørt skolen i dass??

Lenke til kommentar
De borgelige ble EID!

Hvis noen ble "EID" så måtte det være sosialistene som skrålte over valget av Bush i USA og hvor udemokratisk det var at han ble president selv om han fikk færre stemmer enn Kerry :whistle:

 

De borgerlige partiene fikk faktisk flere stemmer enn de rødgrønne.

 

Men for all del, jeg forventer ikke at fakta skal ødelegge for dagen din ;)

Lenke til kommentar
Hvis noen ble "EID" så måtte det være sosialistene som skrålte over valget av Bush i USA og hvor udemokratisk det var at han ble president selv om han fikk færre stemmer enn Kerry :whistle:

Det var flere problemer med det amerikanske valget, bla folk som ikke fikk stemme fordi de var påståtte kriminelle, uten at de var det. Men dette blir veldig off-topic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...