simenss Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 (endret) iTunes 5 er klar! Den viktigste nyheten i den nye versjonen av musikkprogrammet er at spillelistene nå kan organiseres i mapper. Endret 7. september 2005 av simenss
Feh Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Lurer på om det går an å lage det likt på poden som i iTunes, hvis det skal gå an med undermapper i iTunes. F.eks at man lager en spilleliste med flere underspillelister.
simenss Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 Lurer på om det går an å lage det likt på poden som i iTunes, hvis det skal gå an med undermapper i iTunes. F.eks at man lager en spilleliste med flere underspillelister. Jeg prøvde nettopp, men det fikk ingen virkning på iPod'en
Monkey Spr@yer Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 Ser at trådstarter har iTunes på norsk, er det bare til å laste ned fra apple.com eller må man inn på apple.com/no/ ? For jeg får ikke lastet ned iTunes derfra. simness: Apple må lansere en ny firmware med denne funksjonen for at det skal funke.
Zeph Skrevet 8. september 2005 Skrevet 8. september 2005 (endret) Så du kan altså legge spelelister (ikon med tone) inni mapper (ikon med stjerne)? Det kan jo være ein grei funksjon å ha, sjølv om eg synest det er greiast å heller mikse musikken eg vil mikse i ei speleliste. Endret 8. september 2005 av zeph
simenss Skrevet 8. september 2005 Forfatter Skrevet 8. september 2005 (endret) Ser at trådstarter har iTunes på norsk, er det bare til å laste ned fra apple.com eller må man inn på apple.com/no/ ? For jeg får ikke lastet ned iTunes derfra. Den du laster ned fra apple.com inneholder også den norske versjonen Her er bilde av hvordan mappene kan se ut: Endret 8. september 2005 av simenss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå