Steina Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 (endret) Jeg drive å regner om fra binært til titall-systemet på PC'n, og det tar så fryktelig lang tid å sette opp og tilbake skriften hele tiden (Format --> Skrift --> Hevet) Jeg lurer på om det er noen hurtigtaster for å skru dette av og på? Edit: Det er Office 2000 jeg har her på skolen hvor jeg sitter nå, men om det er noen forskjell på 2000 og XP, vil jeg vite begge deler, da jeg har Office XP hjemme. Edit 2: Hadde feil i regnestykket mitt, måtte nesten rette på bildet + markerte der teksten er hevet og senket.. Endret 7. september 2005 av Steina
kjeklulf Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 Ctrl og + for å heve. Ctrl og = for å senke
Steina Skrevet 7. september 2005 Forfatter Skrevet 7. september 2005 (endret) Ctrl og + for å heve.Ctrl og = for å senke hmm.. det funket ikke Edit: NÅ sjønte jeg det.. Takker Edit 2: CTRL og + funker.. da blir den senket.. Men med CTRL og = , så blir jo hele teksten flyttet ett hakk opp, og ned.. Endret 7. september 2005 av Steina
kjeklulf Skrevet 7. september 2005 Skrevet 7. september 2005 For å få = må du jo holde skift nede samtidig.
Steina Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 (endret) Nei, du tar feil.. Jeg fant det ut nå. "CTRL" og "+" blir senket "CTRL" og "SHIFT" og "+" blir hevet For å få "=" må du jo trykke "SHIFT" og "0" Takk for hjelpen.. Dette kommer godt med Edit: Har det gått 6dager siden siste post allerede? oops.. sorry for bump Endret 13. september 2005 av Steina
kjeklulf Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 I 2003 er det ihvertfall som jeg sier og så vidt jeg husker har det vært sånn siden 2000 og muligens tidligere. Du har kanskje ikke norsk versjon?
Steina Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 Du har kanskje ikke norsk versjon? Jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå