Gå til innhold

Sanger du synes er helt perfekte


Passasjer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Arcturus - Radical Cut

Arcturus - Ad Absurdum

Satyricon - Havoc Vulture

Trollfest - PiratKreigen

Borknagar- The genuine pulse

Borknagar - Colossus

Borknagar- Orgin

Keep of Kalessin - Come Damnation

Emperor- In The Wordless Chamber

Zyklon- Ways of the world

+++

Lenke til kommentar

Bob Dylan - Maggie's Farm (ikke spør meg hvorfor, men har likt dennne sangen i flere år, den fenger like bra hver gang)

Jimi Hendrix - All along the Watchtower

Dire Straits - Lady Writer (b.la fantastisk gitar)

Ottis Redding - Sitting on the dock of a bay

James Brown - I'm a Soul Man

Kiss - Detroit Rock City

 

 

... ohyeah :thumbup:

Lenke til kommentar

Jimi Hendrix - All along the Watchtower

 

7637988[/snapback]

 

Valgte denne sangen som eget valg til engelsk muntlig eksamen. Fikk 6 på engelsk muntlig.

En av mine favoritt sanger, hadde om Bob Dylans versjon, og snakket om covrede versjoner, der jeg snakket om Hendrix også. Ikke bare den sangen, men den som skilte seg mest ut. Henger meg på den, den er helt perfekt, Dylans og Hendrix versjon. :love:

Lenke til kommentar

Sanger som er helt perfekte er en sjeldenhet her i gården, men idag tok jeg frem et album jeg ikke hadde hørt på lenge og fant ut at det er rett og slett perfekt. Navnet lyder som så:

 

Bad Company: Bad Company - Dette er et helt album.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Forrige gang jeg svarte i denne tråden hadde jeg ingen perfekte sanger å komme med. Men nå har jeg faktisk funnet en.

Jeg har hørt litt på Kaizers i det siste og "Bak Et Halleluja" er faktisk perfekt. Det er ikke ensbetydende med at den er verdens beste sang for meg, for det er sikkert 100 låter som er bedre, men ingen av de er perfekte.

 

Det er ikke en eneste ting man kan forandre på sangen som gjør den bedre.

Lenke til kommentar

Lynyrd Skynyrd - Free Bird

 

Hvorfor spør du? Den har alt, den sangen er perfekt... Trommene er perfekt, bassen er perfekt, gitaren er perfekt, pianoet er perfekt, orgelet er perfekt og vokalen er perfekt, teksten er perfekt, oppsettet på sangen er perfekt, lyden i instrumentene er perfekt, produksjonen er perfekt... alt er perfekt.

 

Ingen sanger kan gi meg det samme som denne sangen, ingen andre sanger kan gi meg 550(9minutter og 10 sekunder) orgasmer iløpet av lengden på sangen, ingen andre sanger kan gi meg en hard en bare av å høre den blir snakket om.... Andre kan være trofast mot sin konge og sitt land, jeg er trofast til Free Bird.

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...