iron-vetle Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 (endret) Trenger ett PCI-ekspress kort til rundt 2000kr. skal bare funke bra på spill inn til ett-to år i fremtiden, setter ikke så store krav til grafikk, bare det fungerer. Men er seff ett stort pluss om det er neat grafikk også da ATI og G-force, takker til alle forslag =) edit: har også veldig lyst på en tv-ut ting jeg kan sende med til tven, via en kabel seff da ;] Endret 5. september 2005 av iron-vetle
TheRekster Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Trenger ett PCI-ekspress kort til rundt 2000kr. skal bare funke bra på spill inn til ett-to år i fremtiden, setter ikke så store krav til grafikk, bare det fungerer. Men er seff ett stort pluss om det er neat grafikk også da ATI og G-force, takker til alle forslag =) edit: har også veldig lyst på en tv-ut ting jeg kan sende med til tven, via en kabel seff da ;] Regner med det er agp kort du skal ha. Dette er et bra kort..
iron-vetle Skrevet 5. september 2005 Forfatter Skrevet 5. september 2005 (endret) gawd nei! det står "Jeg trenger ett PCI-ekspress" edit: og kansje noe enn kan finne på netshop.no etter som jeg vil bestille alt i samme pakke... Endret 5. september 2005 av iron-vetle
TheRekster Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 Trenger ett PCI-ekspress kort til rundt 2000kr. skal bare funke bra på spill inn til ett-to år i fremtiden, setter ikke så store krav til grafikk, bare det fungerer. Men er seff ett stort pluss om det er neat grafikk også da ATI og G-force, takker til alle forslag =) edit: har også veldig lyst på en tv-ut ting jeg kan sende med til tven, via en kabel seff da ;] Regner med det er agp kort du skal ha. Dette er et bra kort.. Oooops, så først nå at du skulle ha Pci-e.
iron-vetle Skrevet 5. september 2005 Forfatter Skrevet 5. september 2005 hehe kom med ett forslag da =)
TheRekster Skrevet 5. september 2005 Skrevet 5. september 2005 (endret) Trenger ett PCI-ekspress kort til rundt 2000kr. skal bare funke bra på spill inn til ett-to år i fremtiden, setter ikke så store krav til grafikk, bare det fungerer. Men er seff ett stort pluss om det er neat grafikk også da ATI og G-force, takker til alle forslag =) edit: har også veldig lyst på en tv-ut ting jeg kan sende med til tven, via en kabel seff da ;] Dette Endret 5. september 2005 av TheRekster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå