Gå til innhold

Bang for bucks @ 15,4


strez

Anbefalte innlegg

men tilbake til spørsmålet mitt. Hva er forskjell på Skjermene? er det så stor forskjell at det er ved å betale den ekstra 1000 lappen for 1920x1200 vs 1440x900

Ja det er verdt det har jeg hørt. Skjermen skal være bedre og det er en såkalt glossy (glassklar) skjerm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tilbudet er nok reelt nok da det i den ukentlige tilbudsmailen jeg fikk fra Dell i dag står oppført RAM oppgradering til verdi av opptil 4250. Tipper at dette er et forsøk på å komme de i møte som fremdeles ønsker å bestille Inspiron 9300 men som føler seg litt snytt for de 3000 kr i rabatt man fikk inntil utgangen av siste måned. (kanskje noen andre som føler seg litt snytt nå :dontgetit: )

 

Har imidlertid ikke fått noen mail fra Dell vedgående kjøpet mitt tidligere i dag. Pleier ikke Dell å generere en automatisk mail ved kjøp av utstyr eller gjøres det først når en selger har gått igjennom kjøpet og godkjent det ?

Lenke til kommentar
Når du kommer inn på hovedsiden åpner du linken spill, så går du øverst på bærbar og velger  Inspiron, så 9300 og dell anbefaler, så tar du dyreste alternativ og vips så har du årets tilbud !

Hvis du går på hovedsiden nå, og inn på spill blir du koblet over til Dell Danmark??

Har nå bestilt 9300 med 1,83 ghz prosessor, WUXGA (1920 x 1200) TFT med TrueLife, 1024 mb ram, 6800 skjermkort, 80 gb harddisk, Dvd brenner og 9-cellers batteri. Pris: 10984.- med frakt

Så nå har jeg 2 stk. 9300 da jeg kjøpe en som var brukt 1 uke hos en bekjent av meg.

Lenke til kommentar
Har nå bestilt 9300 med 1,83 ghz prosessor, WUXGA (1920 x 1200) TFT med TrueLife, 1024 mb ram, 6800 skjermkort, 80 gb harddisk, Dvd brenner og 9-cellers batteri. Pris: 10984.- med frakt

Så nå har jeg 2 stk. 9300 da jeg kjøpe en som var brukt 1 uke hos en bekjent av meg.

Samme som jeg bestilte :D Sitter med et par bærbare jeg også nå, men da er det bare å selge den andre..

Lenke til kommentar
Snakket med en selger på Dell nå, og han sa at de som hadde betalt med Visa/Mastercard ville få maskinen til den prisen, mens de som hadde søkt om finansiering ikke ville det. Ikke noe bombe det forsåvidt, vi får bare håpe han visste hva han snakket om.

Hvordan fikk du kontakt nå? stenger ikke kundeservice kl 18.00...

Lenke til kommentar

hmm...hadde egentlig tenkt meg en lettvekter av en pc i forhold til 9300 (eks. 3002wtmi, w5a etc.), men nå klør det litt i lommeboken...

det er jo deilig å ha en stor skjerm...den står tross alt mest på rommet ev. stua.

men..

 

er den helt udugelig å ta med seg rundt. hva veier den??

 

hvordan er batteritiden (9 celler, m/grafikkort og 1024mb)?

 

støy?

 

er den myyyeee større enn en typisk 15", ev. 15,4 w?

Endret av chrizz
Lenke til kommentar
Snakket med en selger på Dell nå, og han sa at de som hadde betalt med Visa/Mastercard ville få maskinen til den prisen, mens de som hadde søkt om finansiering ikke ville det. Ikke noe bombe det forsåvidt, vi får bare håpe han visste hva han snakket om.

Hvis det du sier der stemmer (og en selger med peil har sagt det), vil jeg rette en enorm takk til thorjak som postet linken tidligere i tråden. Dette kunne ikke kommet på et bedre tidspunkt for meg tror jeg, selv om jeg egentlig ikke trenger maskinen før om en del måneder. Sparer så mye på tilbudet at det er minst like mye spart nå som om 4 måneders tid.

 

Så får vi bare håpe at det går greit.. Vil jo egentlig tro det ettersom tilbudet nå har vært oppe i den god del timer, og bedrifter som i stor grad baserer seg på salg over nett som regel er kjappe på korrigeringer. Ble jo nevnt noe om tilbud i nyhetsbrev her og, hvor minneprisene stemte.

Lenke til kommentar

hvordan er pc'en å ha med seg rundt? Jeg sitter nå med en Inspiron 8200, og lurer på å kline til på tilbudet?

 

Hvordan er støy i forhold til 8xxx serien til dell? Jeg synes 8200 jeg har nå er litt tung, så kunne egentlig tenkt meg en pc som veide under 3kg, men maken til tilbud skal man lete lenge etter!!

 

Er det verdt å betale 1600kr mer for det dyreste skjermkortet? Vil det øke salgsprisen hvis jeg vil selge den etter 1mnd?

 

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...