Gå til innhold

Bang for bucks @ 15,4


strez

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bestillte maskinen til 8800,- da med ATI skjermkort.

Men kan Dell si at jeg må betale mellomlegget fordi prisen åpenbar var feil, eller hever de rett og slett kjøpet?

Jeg ringte Dell og selger sier at hvis du har bestilt og betalt med kredittkort kan de ikke bare komme å si Unskyld vi har gjort en feil.. Jeg har bestilt en maskin og betalt for den jeg.. men ikke fått tilsendt bestillingsnummeret på mail enda.

Har du Nobu? evt hvor lang tid tok det?

Lenke til kommentar
Jeg bestillte maskinen til 8800,- da med ATI skjermkort.

Men kan Dell si at jeg må betale mellomlegget fordi prisen åpenbar var feil, eller hever de rett og slett kjøpet?

bestilte du med 64mb skjermkortet? og 1900x oppløsninga på skjerm?

 

er det verd de ekstra 1000kr den bedre oppløsninga på skjermen?

Lenke til kommentar
Jeg bestillte maskinen til 8800,- da med ATI skjermkort.

Men kan Dell si at jeg må betale mellomlegget fordi prisen åpenbar var feil, eller hever de rett og slett kjøpet?

bestilte du med 64mb skjermkortet? og 1900x oppløsninga på skjerm?

 

Bestilte med 128mb ATI og 1920 oppløsning. Kom da på 8800,- inkl frakt.

Bra kjøp synes jeg, betalte med kort.

Lenke til kommentar

thorjak, hvor var det du fant denne linken egentlig? Klikker man på Inspiron 9300 på dell-sidene har man jo langt færre valgmuligheter etc.

 

Edit: Fant det.. Velg Inspiron 9300, trykk "Dell anbefaler", velg "Konfigurer og kjøp" under det dyreste alternativet.

 

Må si det virker helt legit dette tilbudet, selv om det er M E R K E L I G billig.

Endret av strez
Lenke til kommentar

Jada-jada:

Hm, "internett kvitteringsnummer" får man jo rett etter å ha bekreftet, så jeg kopierte det og lagret det i en .txt-fil. Men ordrebekreftelsen lar vel vente på seg, som du sa.. Får kanskje et nytt ordrenr. der da.

 

Finner ikke noe i systemet ennå, med det oppgitte "internett kvitteringsnummer".

Skulle gjerne ha funnet kundenummret mitt jeg, men så heldig er jeg visst ikke.

 

Angående hva som kan skje i denne situasjonen, er det vel mest sannsynlig at vi får muligheten til å avbestille eller får et nytt tilbud fra Dell. Hvis de vil skape seg et PR-stunt og virvle opp litt løv rundt seg får vi maskinene til den prisen de stod oppført med. Hadde hvertfall vært sinnsykt god reklame. :thumbup:

 

Dell skriver følgende på sidene man konfigurerer på:

All informasjon vedrørende priser, specifikasjoner, tilgjengelighet, frakt, månedsbetaling og konfigurasjon kan endres uten varsel. Den endelige konfigurasjon kan variere fra den på bildene ovenfor. Tilbudet gjelder kun nyinkjøp fra Dell Forbrukere i Norge. Tilbud på hjemmesiden er ikke bindende. Bestilling er først bindende etter ordrebekreftelse fra Dell. Dell er ikke ansvarlig for skrivefeil eller feil på bildene. Forbrukere har 14 dagers angrerett fra levering skjer. Den tilbudte standardservice begrenser ikke forbrukeres rettigheter i forbrukerlovgivningen. Dells almindelige salgs- og leveringsbetingelser gjelder. Tilbudspriser gjelder kun de første 5 stk. av en produkttype. Etterfølgende systemer kan kjøpes til sedvanlig pris

 

Edit: Jeg så også nå at det er denne siden man får ved å velge dyreste anbefalte oppsett på 9300.. Da er det ikke lenger så "mystisk". Har aldri klart å komme meg inn på siden uten å bruke linken herfra. Hm.. Fortsatt fantastisk billig. Er vel litt mye minus på den RAM-en som gjør det, kanskje? 4 962,50 ekstra for 2 GB ram totalt?

Endret av Nobu
Lenke til kommentar
thorjak, hvor var det du fant denne linken egentlig? Klikker man på Inspiron 9300 på dell-sidene har man jo langt færre valgmuligheter etc.

Når du kommer inn på hovedsiden åpner du linken spill, så går du øverst på bærbar og velger Inspiron, så 9300 og dell anbefaler, så tar du dyreste alternativ og vips så har du årets tilbud !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...