Gå til innhold

Paladin med mage spells?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har idag sittet og fundert på hvorfor ikke paladinene kunne fått litt fler magier.

Blizz kunne jo enkelt bare kopiert "Mage"s' skills? som frostbolt, o.l.

Jeg mener.. Paladiner er jo bare så uoverpowered som man kan få det til..

Jeg er lvl 54 og har bare ett ranged våpen som fungerer på alle. (Holy Shock) Vi kunne i det minste fått lov til å håntere gevær eller bue.. Warriorene kan det jo, så hvorfor kan ikke paladin?

Jeg føler at blizzard lurte meg til å være paladin.. det er jo ikke noe annet enn at den første hesten er gratis som er possitivt :hmm:

"Man må ikke glemme at paladiner kan heale" tenker du.. Vi healer for 1200-1300 liv, og kan få ett spell som gjør at det blir 100% crit chance i healinga, ellers er vi jo helt rævva!

å farme er heller ikke lett, for du har så dårlig dps at det vil ta minutter å drepe en elite på din egen level :nei: Så hvordan skal paladinene kunne tjene penger?

Meste jeg har hatt var på level 46, da hadde jeg rundt 60 gull..

Etter dette har jeg hatt i snitt 1-3 gull :no:

Finnes det noen mulighet til å gjøre paladin bedre og mer spennende?

Eneste jeg kan komme på er å overføre alle mage våpnene til dem :w00t:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javisst, hvorfor gir vi ikke pallyes alle mage-spells, mulighet til å bruke alle våpen, sinister strike-angrep, Soul Stones, Greater Heal tilsvarende priests, +10 000 mana, liv og armor og +500 base damage? Og mens vi først er der, hva også med at på lvl14 og utover så kan de bare oppsøke pally traineren for å få en ny gratis epic og mount per level? Også bør de jo få ha pets! For all del, la alle pallies ha sine egne onyxiaer som de kan bruke i combat. Også må vi ikke glemme at de også selvsagt skal få totems, travel form og club of kill everything...

Nei, balanse, hvorfor trenger vi det? Vi kan vel bare la en klasse få alt sammen så kan alle spille den? Ja til KUN paladins!

..

Hørt om variasjon? :)

Skrevet

Se gjerne Blib sitt innlegg. Hvis ikke du skjønner at det er helt latterlig å foreslå å gi en klasse alle egenskapene til en annen, så vet jeg ærlig talt ikke hva jeg skal si. Sikker på at ikke du bare har lyst til å gjøre damage, men er for lat til å rerolle?

Skrevet
Jeg føler at blizzard lurte meg til å være paladin.. det er jo ikke noe annet enn at den første hesten er gratis som er possitivt :hmm:

Er du smart så leser du og litt om de forskjellige classene før du starter, du har jo warlock som også får gratis hest.

slik som du syt, og skal ha alt, blir ikke noe morsomt da.

Må ha litt balanse mellom classene slik at man blir "avhengig" av hverandre.

Skrevet

Åh herre!

Du er en av de holy warriorene ute å går som klager over at rogues gjør mer skade :!:

Jeg ler av deg :D .

La oss se, har warriors udødelig skjold? Nei, har warriors heal? nei, har warriors fullt liv bruke-resten-av-mana spell? Nei. Med andre ord, warrior bruker mindre tid på å ta ned en fiende pga den ikke har heal +++.

Og på hvilken måte lurte blizz deg til å velge paladin? Skal jeg si at blizz lurte meg til å spille rogue fordi jeg suger?

Dere paladins har grini dere til hammer of wrath nå fordi dere valgte feil klasse. Paladin er (som sagt 1000000 ganger før) en SUPPORT klasse.

Skrevet
er du klar over hvor hardt det er å ta en elite på samme lvl som deg når du er rogue. idiotisk forslag, paladin er den siste som trenger buff imo

jeg klarer fint og ta en elite 2 lvler høyere en meg ;)

Skrevet
er du klar over hvor hardt det er å ta en elite på samme lvl som deg når du er rogue.  idiotisk forslag, paladin er den siste som trenger buff imo

ok fortell hvordan?

:thumbup:

Skrevet

Pala kunne godt hatt thunder clap elns, men frostbolt og sånn blir litt mye.

Vil du gjøre litt mer damage er det bare å sette alt på Retribution talents, er en del bra der. Bruk gjerne våpen med lavere attack speed om du vil angripe fortere, og ha Seal of Command, det er et must.

Skrevet

Man kunne jo ha byttet ut noen spells noen ganger og da, en blir litt lei av de samme tingene hele tiden. kunna ha vert en eller annen form for "levling" av en eller annen ting der du kunne byttet ut div spells eller lignende til noe lignende en hadde fra før, bare slik att det blir litt forandring.

Skrevet
å farme er heller ikke lett, for du har så dårlig dps at det vil ta minutter å drepe en elite på din egen level :nei: Så hvordan skal paladinene kunne tjene penger?

Meste jeg har hatt var på level 46, da hadde jeg rundt 60 gull..

Tar du eliter på din egen level!? NICE! Jeg må nøye meg med 3-4 levler under, og da klarer jeg kun enkelte. :dontgetit:

Skrevet
er du klar over hvor hardt det er å ta en elite på samme lvl som deg når du er rogue.  idiotisk forslag, paladin er den siste som trenger buff imo

ok fortell hvordan?

:thumbup:

Prøv å ta Molten Giants (level 62) solo når du er level 60 :w00t:

Skrevet (endret)

pala med magespells hadde blitt owerpower.. hva er det neste pala med stealth,ambush,backstab osv ? :p ser det for meg

edit: pala med 2 1-handed weapons hadde vært fett lol! :p

Endret av mobilfreek

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...