Gå til innhold

Geforce 4 : støyer dette kortet mye?

huf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har planer om å kjøpe meg et MSI AGP GeForce4 Ti4200 128MB DDR DVI G4TI4200-TD128, Tv-Out.

Jeg har hørt om at somme G4-kort støyer mye, er det noen som vet om dette kortet gjør det?

p.s. Er det et bra kort i det hele tatt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Creative bør du i hvert fall holde deg unna, om du vil unngå støy. Dette støyer ekstremt mye, men ytelsen er derimot veldig god. (Denne er faringen har jeg fra Ti4400-versjonen, men går ut i fra at det også gjelder Ti4200)

Skrevet

Quote:

Den 2002-08-11 21:07, L03VIk skrev:

Creative bør du i hvert fall holde deg unna, om du vil unngå støy. Dette støyer ekstremt mye, men ytelsen er derimot veldig god. (Denne er faringen har jeg fra Ti4400-versjonen, men går ut i fra at det også gjelder Ti4200)

msi produserer creative-kortene (eller omvendt)

Quote:

"If I see, what others don´t - It´s because I´m standing on the shoulder of giants..."

shoulders of giants/shoulders of a giant

Skrevet

Har relativt nylig montert et GF4-kort fra Gainward, og ble faktisk ovverasket over hvor lite støy vifta lagde! Men kabinettdekselet på plass, (Chieftec m. vannkjøling), var det faktisk PSU-vifta som var mest fremtredende.

Uten dermed å ha sagt at GF4 fra Gainw er det mest stillegående, meg jeg ble positivt overrasket. :smile:

Skrevet

Vil tro at siden du alt har 5 kabinett vifter,så vil du antagelig ikke legge stort merke til støyen fra G4 TI4200.

Jeg har et MSI G4 TI4400 kort + en del kabinett vifter selv og har ikke vært plaga av noe gf4 støy.

Skrevet

Takker for alle svar!

Jeg tror jeg går for MSI sitt kort.

Det er vel fordi det sikkert ikke kommer til å høres hos meg uansett , og at prisen er lav.

Skrevet

Hei,har et Creative GF4TI4400 som folk sier så er støyen på 50DB! har altså 3 kabinettvifter på 37 DB.Så lurer jeg på hvorfor jeg ikke hører støyen fra kortet?Hører bare viftene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...